“Ouderwetse topservice en vriendelijk personeel! Auto na beurt brandschoon van binnen en buiten, waar vind je dat nog tegenwoordig? Hoewel voor mij zo buiten mijn regio en super onhandig, overweeg ik toch het onderhoud daar te laten, om die reden... Bedankt jongens!”
Marit S.
