“Topervaring bij AGAM Naaldwijk. Grote dank aan Joury, Ronald en Erik voor de uitstekende service, het snelle schakelen en de professionele begeleiding. Alles verliep strak, transparant en zonder gedoe. Daarnaast hebben zij mij geholpen aan werkelijk prachtige wagens. Hier wordt nog echt begrepen wat service en kwaliteit betekenen. Voor mij staat vast: dit blijft niet bij deze paar aankopen, er gaan zeker meer wagens volgen. Absolute aanrader.”
DC T.
