“Anderhalf jaar geleden ben ik hier terechtgekomen vanwege een storing aan mijn EQA. Ik ben zonder afspraak langsgereden en gelukkig was Ayhan bereid mij direct te helpen. Mijn auto werd meteen gerepareerd. Omdat ik zo tevreden was over deze ervaring, ben ik hier steeds terug blijven komen, en dat is echt te danken aan de uitstekende service van Ayhan. Onlangs had mijn baas ook een storing aan zijn auto en ook hij werd meteen en op een zeer prettige manier door Ayhan geholpen. Hij gaf mij zelfs aan dat ik Ayhan namens hem de complimenten moest overbrengen toen hij hoorde dat ik opnieuw hier was voor een reparatie aan mijn auto.”
Vief
