“Wij hebben een tweedehandse GLC gekocht bij Wensink Zwolle. Het verkoopproces is uitermate goed verlopen. Wij voelden ons ook serieus genomen nadat wij bij Wensink terugkeerden voor een klacht met de 9G-tronic versnellingsbak. De after sales is dus ook dik in orde. Helaas is de klacht niet geheel verholpen en schijnt het nukkige gedrag van de bak (schok bij schakelen van 2 naar 3) een producteigenschap te zijn. Dit is wel weer jammer maar Wensink niet aan te rekenen.”
Karim B.
