“Na jaren lang hard werken met bloed zweet en tranen en dat mijn opeltje overleden was kon die ster er dan eindelijk komen. En in een ver verleden een erg goede ervaring gehad met wensink Zwolle dus ging de voorkeur toch uit naar wensink. Na een zoektocht het model wat ik zocht gevonden bij wensink Nijmegen. Daar een proefrit gemaakt alleen was een estate toch een betere optie overlegt met Sjoerd (van wensink) zou er 1 staan bij wensink Apeldoorn, dus daar heen gereden om te gaan kijken. Helaas bleek dat de auto daar toch niet stond en dat het een demo model was waar nog mee gereden werd. Aangezien het model en de opties me zo goed aanstonden toch gewacht en het voordeel van de twijfel gegeven tot we met deze auto een proefrit konden maken en uiteindelijk dus ook geslaagd. Het liep niet helemaal vlekkeloos maar uiteindelijk goed geholpen en erg tevreden en door de communicatie met Sjoerd is het goed gekomen. Hopelijk ga ik tevreden blijven met de service van Wensink.”
Arno V.