“Super blij met mijn nieuwe GLE...topservice en voelde me meteen welkom bij het eerste bezoek waarbij ik aanvankelijk op zoek was naar een GLC en inruil ML. Fijne gesprekken gehad met Sander (van Essen), goede deal gesloten met een meer dan volledig uitgeruste auto en werd tijdens het wachten op aflevering netjes op de hoogte gehouden van het hele proces tot aflevering. Oog voor detail en zoals hij zelf aangeeft "Pietje precies" dus de doppen op de velgen worden nog vervangen (kleur vervaagd/eraf tijdens poetsbeurt) en netjes uitleg gehad (en nog tegoed) over alle functies die erop zitten. Op naar veel veilige, comfortabele kilometers :).”
Simone
