“Auto keurig klaar binnen de tijd. Vriendelijke medewerker. Echter er is niet toegelicht wat er allemaal aan de auto is gedaan en vervangen. Toch jammer. En voor de extra 1.300 euro die er betaald is voor remmen had dat best gekund vind ik.”
Floor G.
