“Vorige week heb ik bij deze vestiging een Audi A6 gekocht en mijn Renault Clio ingeruild. Ik kan niet anders zeggen dan dat de heren die hier werken echt nog begrijpen hoe je met klanten omgaat en waar service nog hoog in het vaandel staat. Dat is tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend. Ook heb ik een goede en eerlijke inruilprijs gekregen voor mijn oude auto. Daarnaast is dit een grote vestiging met veel variatie en keuze in auto's en modellen. Wat mij vooral positief verraste, is dat vragen na de aankoop ook snel worden opgepakt. De service stopt dus niet zodra de auto is verkocht. Bovendien krijg je na aankoop nog een mooi geschenk mee, wat een leuke extra attentie is. Bedankt voor de uitstekende service, Mark!”
Nardo J.