“Wat een verschil met vorige Mitsubishi die in vestiging Zoetermeer werd afgeleverd dat was een grote teleurstelling. Nu in wateringen mijn nieuwe Outlander Instyle+ opgehaald. Nou Patrick Elzinga heeft laten ziet hoe je dat moet doen. De onthulling van de auto en de uitleg waar Patrick ruim de tijd voor nam. Kortom zo wordt een auto afgeleverd te worden, een echt feestje. Top en bedankt 👍Vriendelijke groet, Kees Konings”
Coverband M.
