“Super goeie en top quality. Maintenence gedaan. Auto rijdt zo goed als nieuw alweer! Hebben mij zelf geholpen met een 10tje lenen. Heb portemonee thuis vergeten en kon daardoor geen bus nemen. In ieder geval een hele hearthwarming team. Raad deze plek zeker aan ! :)”
Keith T.
