“Erg vriendelijk en bekwaam personeel. Auto voor APK en gelijk een grote beurt gekregen :-) Vooraf kreeg ik een mail waarin ik aan kon geven waar op gelet moest worden. Heel handig. Normaal zou de auto ook gewassen worden, maar ivm vriestemperaturen werd dit afgeraden, omdat anders de sloten zouden bevriezen. Helemaal prima.”
Ineke
