“Henk is betrouwbaar, komt zijn afspraken na en een fijne man om een gesprek mee te voeren. 3 jaar geleden kocht ik hier mijn auto, nooit, problemen mee gehad, super fijne auto. En toen ik hem wilde verkopen heeft Henk mij een nette prijs gegeven om de auto terug te kopen. Henk, bedankt👍🏻”
Sander
