Ford Woerden
GeverifieerdFord Woerden is een geverifieerd autobedrijf in Woerden, Utrecht. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 322 Google reviews. Op autokopen.nl staan 104 occasions van Ford Woerden.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (104 occasions)
Pagina 5 van 5 · 104 occasions beschikbaar
Google reviews over Ford Woerden
- E. Vd Sande
Zonder afspraak naar Woerden gereden om een occasion te bekijken. Zeer vriendelijk ontvangen door Emrullah. Onze wensen kenbaar gemaakt, en de auto bekeken. Emrullah gaf gelijk de sleutels voor een proefrit. Bij terugkomst samen om de tafel gezeten, en werd er door Emrullah een "fair" voorstel op tafel gelegd. We hebben 1 dag bedenktijd gevraagd, en dat was géén probleem. Een dag later is de koop bedongen. Dit ging allemaal zeer soepel & transparant. Eindelijk mochten we dan de auto ophalen, helaas was Emrullah niet aanwezig, maar werden we zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Arjen & Rosalie. Rosalie heeft de aflevering gedaan.( opgelgde kentekenplaten geregeld, sticker van de auto gehaald, nw banden) kortom alles wat met verkoop was besproken is perfect nagekomen. Wat een verademing om mensen met echte passie voor het auto's te ontmoeten. Rosalie jij bent een TOPPPER! Customer Experience is voor ons bij Z & Z Woerden in één woord fantastisch. Emrullah & team bedankt voor de fijne ervaring!
- Randy Kelatow
Helaas een zeer slechte ervaring gehad bij aankoop van een Renault Megane Plugin Hybrid occasion. Kan helaas geen nul sterren geven. Aftersales is benedenmaats wat ik heb ervaren. Heb lang moeten wachten op oplossingen en continue zelf terug moeten bellen. Maar meest kwalijke feit is dat zij mij een auto hebben verkocht die een aanzienlijke schade ( 1/3 vd aankoopprijs ) geschiedenis had en mij dit niet gemeld hebben. Ik heb compensatie gevraagd maar ze komen met een oplossing waar ik niets mee kan : de auto inruilen met aanzienlijke afschrijving vergelijkbaar tegen een waarde die andere dealers mij ook bieden omdat de auto een schade verleden heeft. Schandalig!
- Priscilla Kloostra
Onze ervaring met Zeeuw & Zeeuw Woerden is zeer positief. Damian van Dijk heeft ons van A tot Z goed geïnformeerd, altijd vriendelijk en behulpzaam en nam zelf tijdig contact op om afspraken in te plannen. We zijn erg blij met onze aankoop!
- tenthijsertijd
Zeer slechte ervaring met de aankoop van een occasion Fiesta. Bij aankoop bleek het start-stop system niet te werken. Hier zouden ze naar kijken. Prima. De dag voor aflevering bleek dat er een olielekkage was die ze eerst moesten verhelpen. Jammer van het uitstel, maar natuurlijk fijn dat dat verholpen wordt. Na ontvangst van de auto bleek dat het start-stop system nog niet werkte. Ik kreeg te horen dat er een nieuwe accu in was gezet en dat ik het nog even moest aankijken. Toen ik zelf de accu ging meten bleek deze in redelijke staat, maar hij was niet vernieuwd. Zelf de accu helemaal vol geladen. Probleem bleef. Na wat onderzoek te hebben gedaan kwam ik er achter dat je met een knippercode ( 2x alarmlichten aan en uit en 3x mistlamp aan en uit , geloof ik) het accu besturings gedeelte kan resetten. Dat is nodig wanneer een accu een keer volledig ontladen is geweest. Dit bleek te werken het start stop system werkte direct weer. Dat had de garage ook moeten doen. Foutje. Niet veel later brak er een voor veer. (kan gebeuren)Laten repareren. Na overleg. Garantie. Toch kreeg ik een factuur?? Nu kraakte de achtervering nog. Zelf de auto op de brug bekeken. Het bleek dat de veerschotels achter helemaal waren weg gerot. Contact opgenomen. Op mails werd steeds niet geantwoord dus maar gebeld. Dit is geen garantie zeiden ze. Slijtage onderdeel. Maar dit moest al zo zijn geweest tijdens de aflevering en de vraag is of hij zo überhaupt door een apk keuring zou mogen komen. De apk keuring kreeg ik bij aflevering. En alsof het allemaal niet genoeg is fluiten de raamrubbers van de voorruit ook nog eens erg hinderlijk op de snelweg. Die zullen dus ook vervangen moeten worden. En dit alles binnen drie maanden na aankoop. Nogal veel mankementen. Een behoorlijke deceptie. Ik kocht juist een auto bij een gerenommeerde dealer om dit soort gezeur te voorkomen. Erg teleurstellend allemaal. Je mag van een gerenommeerde dealer toch verwachten dat ze een auto eerst zelf goed bekijken voor ze hem te koop aanbieden.
- marianne vermeulen
Een nieuwe auto kopen is altijd spannend, we zijn zo vriendelijk geholpen en geadviseerd dat wij de spanning konden omzetten in een feestje dankzij onze verkoper Berat. Ook de vragen die wij hadden na een eerste week rijden werden netjes beantwoord en werd ons uitgelegd hoe het werkte. Voor ons een hele prettige ervaring en blij met onze nieuwe auto plus een fijne garage waar we straks terug kunnen komen met een gevoel dat we gezien en gehoord worden en echt geholpen worden.







