Mulder Van Mill Sliedrecht
GeverifieerdMulder Van Mill Sliedrecht is een geverifieerd autobedrijf in Sliedrecht, Zuid-Holland. Gespecialiseerd in Peugeot, Opel, Citroën. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.2 op 5, op basis van 184 Google reviews. Op autokopen.nl staan 78 occasions van Mulder Van Mill Sliedrecht.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (78 occasions)
Pagina 4 van 4 · 78 occasions beschikbaar
Google reviews over Mulder Van Mill Sliedrecht
- Ronald v.d. Enden
De autobeurt is weer geweest en prefect verlopen, er was één nadeel en dat was de totaal prijs, maar er was vooraf goed overleg geweest, maar tocht is het even een uitgave maar goed als we er weer een jaar tegen kunnen en per dag terug rekenen valt de prijs ook weer mee.
- Arie van der Wel
Wij zijn al jaren klant bij Opel en dan specifiek bij Jan WiIlem Oskam, waar hij heen gaat, gaan wij mee. Wij zijn altijd tevreden met de service en ook met de werkplaats, wij hebben in de 40 jaar dat we met Jan Willem zaken doen altijd de beste prijzen gehad zo ook de granland ultimate die we recent gekocht hebben. En zijn er probleempjes (bijna nooit) worden deze altijd door Jan Willem opgelost. Loes en Arie
- Thea Minkelis van de
Met een ster in mijn voorruit naar de garage . Zeer snel en vakkundig geholpen. De volgende dag kon de nieuwe voorruit al geplaatst worden en vervoer naar huis was voor mij geregeld. Heel erg blij mee.
- Sonja van Puijenbroek
Ik had een vraag over een occasion. Die vraag op de chat gesteld, en er zou contact met mij worden opgenomen. Dag later nog niks gehoord, maar de chatbot verzekerde mij (in afstandelijke, voorgeprogrammeerde zinnen), dat ze altijd de volgende werkdag antwoordden. Na 2 dagen nog niks: vraagt de chatbot of ik zelf met ze wil bellen. Ja, dat had ik 2 dagen eerder ook kunnen doen, maar toen werden er beloftes gedaan en mij voorgehouden dat zij contact met mij zouden zoeken. Laat maar, zo graag hoef ik de occasion nou ook weer niet. "Heeft u verder nog vragen? Anders een fijne dag nog." EDIT: ik ben uiteindelijk gebeld door de garage. De man heeft vriendelijk uitgelegd wat er speelde en bevestigd dat ik inderdaad sprak met een chatbot en niet met een persoon. Ik heb hem als advies gegeven dat de toon van de chatnot niet optimaal is. De man was wel erg vriendelijk, dus ik verhoog mijn review.
- Vicky Hokken
Fijne service. Apk en beurt was per abuis op andere locaties gepland, waar ik op dag van afspraak achter kwam, de garage heeft het toch extra gedaan op voorkeurslocatie (ondanks drukte). Duidelijke communicatie, en prijs laag.





