MVL Auto's
GeverifieerdMVL Auto's is een geverifieerd autobedrijf in Sprang-Capelle, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Renault, Škoda, Citroën. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 3.4 op 5, op basis van 79 Google reviews. Op autokopen.nl staan 15 occasions van MVL Auto's.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (15 occasions)
15 occasions beschikbaar
Google reviews over MVL Auto's
- Alisa Harsma
Wij verkochten onze auto aan Pieter via ik wil van je auto af. De deal zou al klaar zijn maar er kwam toch een onderhandeling over een heel klein deukje bij de rechter achterwiel (zijn woorden “flinke deuk”). Hij stond erop om 100 euro minder te betalen, ging anders weg, 75 euro minder ging hij absoluut ook niet mee akkoord. Wij waren bang dat we dan commissie moesten betalen aan de tussenpartij, dus hebben het maar gedaan. Later met ikwilvanjeautoaf gebeld en die gaven aan dat hij gewoon de originele prijs had moeten betalen en dat wij hun hadden moeten bellen op dat moment. Deukje was trouwens te zien op de foto’s. Helaas blijven we met een naar gevoel achter. Jammer dat het zo moest lopen.
- Cloe Janssen
Wij gingen kijken na een auto na gebeld te hebben hij zou er heel goed uit zien nou we kwamen aan heel de blanke lak eraf vocht onder de raam Enzo .. vindt de man ook maar een norse man totaal niet vriendelijk geen aanrader …
- Veer Boom
Super goeie garage! Heb daar mijn auto gekocht en hij rijdt fantastisch. Toen er een lampje branden kon ik zonder problemen terug komen en heeft die er meteen naar gekeken. Ook had die gelijk dingen vervangen aan mijn auto en hoefde niks te betalen voor alle moeite. Enorm lieve man en zou zeker bij hem terug komen als er iets gedaan moet worden aan de auto!!
- Yara
Ik heb een aantal maanden geleden hier een auto gekocht, ik ben erg tevreden over de auto. Rijd echt super en geen problemen. Fijne service en nog APK gekeurd + nieuwe accu voordat ik hem kon halen!
- Diederik Roggeveen
Inmiddels een aantal maanden geleden een auto gekocht. Voorafgaand aan het bezoek ivm reistijd expliciet gevraagd of de auto in orde is. Apk banden schades enz. Verkoper gaf aan prima auto kom maar langs. Bij aankomst: oude banden niet apk waardig, veel beschadigingen. Voelde me bedonderd. Auto toch maar meegenomen. Inmiddels 2 maanden later alles bij mijn garage laten aanpakken voor 1100 euro. Alle vier de banden waren zo ver versleten dat het een gevaar was. Had nooit APK goedgekeurd mogen worden. Pure oplichting. Doe hier geen zaken!














