Škoda Amersfoort
GeverifieerdŠkoda Amersfoort is een geverifieerd autobedrijf in Amersfoort, Utrecht. Gespecialiseerd in Škoda. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 271 Google reviews. Op autokopen.nl staan 53 occasions van Škoda Amersfoort.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (53 occasions)
Pagina 3 van 3 · 53 occasions beschikbaar
Google reviews over Škoda Amersfoort
- Simon Goldewijk
Wederom heel netjes geholpen en goed op de hoogte gehouden van alles wat er speelt. Klantvriendelijkheid staat hier nog op 1. #zokanhetook Ga zo door en tot de volgende keer en veel plezier in jullie nieuwe onderkomen.
- Rob Vonk
Wat een fijne dealer. Leuke mensen, behulpzaam, vol informatie en erg prettig in de omgang. Ze weten waar ze het over hebben, mooi pand en een mooie voorraad aan, in mijn geval, Skoda's in diverse configuraties en kleuren. Sterker nog, mijn nog net niet bestelde Superb, in Graphite Grey, omgezet naar een Cobalt Blue. Ik ben ze zo dankbaar.
- Matt O
Zeer fijn geholpen en er werd klantgericht meegedacht bij een puntje voor de apk. Deze apk bleek gratis voor vaste klanten en voor een gevraagde controle welke wel was geoffreerd werd niets gerekend. Voelde me bijna bezwaard alleen de leenauto af te hoeven rekenen. Service van een dorpsgarage bij een officiële merkdealer, het kan dus nog!
- Hartger Rozenberg
Top plek . Ik rijdt er graag voor om. De merkdealer, zoals je die qua reparatie verwacht + de pon dealer zet erg in op klantbeleving. In mijn ogen erg succesvol. Ik mag er graag mijn laptop even openklappen om te werken. Goede wifi en zitplaatsen. Goede koffie, incl croissantje en/of stuk fruit. Wie heeft er een betere (flex)plek? Wil je niet wachten, dan is de leenauto (koopje)/-fiets (gratis) natuurlijk een optie! Vind het vooral handig dat je ook na 18u je auto nog kunt ophalen (@tankstation). Verder wilde ik niet onopgemerkt laten dat de uurtarieven verlaagd zijn tov voor de overname door Pon.
- Pieter Witteman
Vandaag mijn tweede auto hier opgehaald, deze keer een "grote beer" super auto! Ook deze goed geholpen, vriendelijk en zonder praatjes... meedenkend en voelde me centraal staan. Ook service altijd vlot en professioneel.




