Van Mossel Mega Occasion Centrum Utrecht
GeverifieerdVan Mossel Mega Occasion Centrum Utrecht is een geverifieerd autobedrijf in Utrecht, Utrecht. Gespecialiseerd in BMW, Volkswagen. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 3.9 op 5, op basis van 521 Google reviews. Op autokopen.nl staan 200 occasions van Van Mossel Mega Occasion Centrum Utrecht.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (200 occasions)
Pagina 9 van 9 · 200 occasions beschikbaar
Google reviews over Van Mossel Mega Occasion Centrum Utrecht
- Timothy van Beers
Laat ik mijn ervaring delen van 1 jaar dealen met Van Mossel. Samengevat: die is dramatisch. De verkoop was snel rond, daarna nooit meer wat gehoord van de verkoper. Twee dagen na ophalen begon de versnellingsbak te janken. Gewoon 12 maanden BOVAG. Direct gemeld. Daaropvolgend ben ik 11 maanden bezig geweest, waarbij er geen enkele proactiviteit vanuit de verkoop noch werkplaats is gekomen. Meerdere malen gevraagd me op de hoogte te houden, zelfs een persoonlijk gesprek aangevraagd waarin de belofte werd gedaan vanuit verkoper om mij proactief op de hoogte te houden. Nooit meer wat gehoord. Werkplaatsreparaties worden ook weinig proactief opgevolgd, ik heb constant zelf moeten bellen. En ook nog eens slordig uitgevoerd; ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik met eigen bodemplaat door de zaak moet lopen. Na meerdere diagnoses, second opinions, mails, belletjes en talloze klachten belde uiteindelijk de directie die wel wilde handelen en de boel recht kon trekken. Tja, als een rechtszaak en slechte reviews dreigen dan willen we opeens handelen.... Maar nog steeds niemand van het filiaal die gewoon even belt. Waarom er zo ontzettend veel mis gaat bij dit filiaal weet ik niet, maar 1 ding weet ik wel: ik kom hier echt nooit nooit meer. Koop je hier wel een auto? Dan alles documenteren en een dikke huid meenemen. Of liever naar een verkoper die wel hart voor de klant heeft.
- Manon Ligthart
Onlangs Bij Van Mossel Mega Occasioncentrum Utrecht een Audi A3 Sportback aangeschaft. We hadden een vrij uitgebreide proefrit gemaakt, wat geen probleem was. Op de drukke zaterdag moesten we even wachten tot de verkoopster (Imane Chhoyeb) weer vrij was van haar volgende afspraak, maar werden prima voorzien van thee/koffie tijdens het wachten. Imane neemt de tijd voor je, heeft verstand van zaken, legt goed uit wat er wel en niet mogelijk is en houdt je goed op de hoogte van het het verdere verkoopproces met mailtjes en telefoontjes. Hoewel er prijstechnisch weinig onderhandelruimte was, werd dit goed gemaakt door de perfecte service in het (kosteloos) rijklaar maken van de auto (waaronder het opnieuw coaten van de beschadigde zwarte velgen). We zouden de auto thuis geleverd krijgen, maar doordat dit met onze planning toch niet goed uitkwam hebben we hem zelf opgehaald. Omdat het niet gelukt was de accu geheel op te laden voor ons bezoek, werd dit gecompenseerd door een volle tank benzine, en een zeer attente Van Mossel goodiebag. Bij thuiskomst bleek de thuislader van de auto defect, en Imane heeft er direct voor gezorgd dat er een nieuwe lader bij een Van Mossel dealer in onze buurt bezorgd werd. Een fijn occasioncentrum met ruime keuze, en Imane heeft de 5 sterren meer dan verdiend.
- Péter 333
Een afspraak gemaakt voor een proefrit, enthousiast over de auto vandaag die kant op gegaan. Bij aankomst al direct een uitdaging want geen enkele parkeerplaats beschikbaar; niet heel klantvriendelijk? Toen snel geholpen, auto werd voorgezet - we rijden weg maar auto gaat niet sneller dan 20km/h. Meteen weer omgedraaid, auto uitgezet en die deed meteen niets meer - accu helemaal leeg. Aangegeven bij verkoper en die gaf aan dat de accu inderdaad leeg was, mogelijk dat de auto daarom in limp mode was. Ja we konden nog even naar andere auto’s kijken…. Nogal een botte houding met weinig excuses. Sorry maar wat een verspilling van mijn tijd, het is voor ons 30 minuten rijden en dan is dit de ervaring bij een proefrit. Verkoper was op de hoogte van de lege accu, waarom is hij dan niet juist opgeladen voor de proefrit? Waarom niet de afspraak verzetten? Dat je dit mee maakt met een auto die je nog niet eens gekocht heb, ik kom hier zeker niet terug.
- Bobby Babazadeh
Ik heb een Kia Picanto gekocht bij Van Mossel Utrecht (12 maanden BOVAG garantie), en binnen een maand ging het motorstoringslampje aan. Ik heb het contactformulier meerdere keren ingevuld, meerdere keren gebeld en meer dan een maand gewacht, maar niemand heeft contact opgenomen of actie ondernomen. Blijkbaar is de enige manier om dit probleem op te lossen nu via juridische stappen. Zeer teleurstellende klantenservice.
- Joany
Wij hebben recent een auto gekocht en zijn zeer teleurgesteld in de aflevering en service. Bij het ophalen brandde direct het motorolielampje. Ter plekke werd olie bijgevuld, maar thuis bleek bij controle van een koude motor dat de olie ver boven het maximale peil stond en bovendien niet ververst was, terwijl we voor een afleverpakket hadden betaald. De auto is verkocht met werkende Android/Apple CarPlay, maar achteraf blijkt dat het scherm niet origineel is. Hierdoor werken meerdere functies niet: de knoppen op het stuur functioneren niet goed, de bandenspanning kan niet worden gereset en de antenne kan niet worden vervangen – we hebben dus geen werkende radio. Ook blijft af en toe het scherm volledig zwart en werkt niks meer. Dit willen ze niet oplossen. Daarnaast zijn we al terug geweest voor een probleem met de gesp, maar dit is nog steeds niet opgelost en lijkt niet verder opgepakt te worden. Ook waren de remblokken versleten en ondertussen al vervangen. Daarnaast waren de matten voorin volledig versleten en de ruitenwisserbladen aan vervanging toe; deze hebben wij uiteindelijk zelf maar vervangen. Wij hebben de situatie ook voorgelegd aan de BOVAG, maar kregen daarop geen reactie vanuit jullie. Als er ook na deze review geen actie volgt, zullen wij genoodzaakt zijn de kwestie bij de geschillencommissie aan te kaarten. Al met al zijn wij zeer teleurgesteld in de gebrekkige transparantie en slechte afhandeling van de problemen.







