Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
GeverifieerdWensink Mercedes-Benz Apeldoorn is een geverifieerd autobedrijf in Apeldoorn, Gelderland. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 580 Google reviews. Op autokopen.nl staan 122 occasions van Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Diesel occasions bij Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
13 occasions beschikbaar · brandstof: Diesel
Google reviews over Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn
- Tonnetje
Zeer goede ervaring bij Wensink Mercedes-Benz Apeldoorn 🚗 Het kopen van een Mercedes S-Klasse verliep professioneel en prettig, met veel aandacht voor service en beleving tijdens het hele traject. De garage werkt netjes en vakkundig, terwijl het personeel vriendelijk en behulpzaam is bij vragen of afspraken. Tijdens het wachten staat er vaak een goede kop koffie klaar ☕ wat zorgt voor een ontspannen sfeer. Ook wordt de auto vaak netjes gewassen teruggegeven, wat bijdraagt aan het premium gevoel van de service. Alles bij elkaar zorgt dit voor een zeer tevreden ervaring. Een betrouwbare Mercedes-Benz dealer waar luxe, service en kwaliteit centraal staan 👍
- harold masselink
ik rij al 10 jaar een Mercedes Benz Vito nu mijn 2e Vito 5 jaar geleden nieuw gekocht bij Wensink Apeldoorn. ook voor Onderhoud gaat ie braaf naar Wensink. maar ik kom er achter dat de auto er niet beter van word van het onderhoud daar..... ze hebben er blijkbaar een hekel aan om alle beschermkappen onder en op de auto op de normale manier weer vast te zetten. het luchtinlaatspruitstuk rammelt aan alle kanten omdat de borgclips zijn afgebroken. de plastic afdekkappen onder de auto zitten nog maar met de helft van de schroeven/clips vast waardoor deze ook op meerdere plaatsen begint te scheuren. ook hebben ze nu de 2e ruitensproeierpomp gemonteerd en deze is nu ook al kapot, nu word er gezegd dat het systeem verstopt zit en dat het geen garantie is...... en de vorige keren dan? ook hier hebben ze dan niet de moeite genomen om de binnenkuip van het spatbord vast te zetten op de goede manier waardoor ik voor de 2e x keer langs de snelweg stond te klooien om de binnenkuip weer op zijn plek te krijgen. en als je ze dan belt dan weten ze van niets...en moet er gewoon betaald worden. nee voor mij niet snel weer een Vito van Wensink Apeldoorn. de Vito is wel geweldig overigens daar ligt het niet aan.
- Slaza
De medewerker is onbeschoft en erg bijdehand. En gaat niet professioneel met klanten om, en er leek weinig begrip of logisch inzicht aanwezig in de mail communicatie. Ik heb een bod gedaan omtrent de anwb koerslijst, zelfs de verzekeraars hanteren dit. Dit is de werkelijke marktwaarde. Ik heb een bod gedaan en er wordt heel kinderachtig gereageerd op mijn mail. Niets kopen hier, onbetrouwbare mensen.
- Berry Holtslag
5 sterren - Martijn Oostenenk: Oplossingsgericht en proactief "Bij Mercedes Wensink Apeldoorn heb ik een uitzonderlijke ervaring gehad dankzij Martijn Oostenenk. Door onvoorziene vertraging bij een update ontstond er een logistiek probleem, wat Martijn moeiteloos oploste door zijn eigen voertuig uit te lenen (en later die dag aan huis te komen omruilen). Bovendien bleek hij een zeer scherpe luisteraar; hij paste diverse instellingen aan mijn persoonlijke voorkeuren aan zonder dat ik hier expliciet om hoefde te vragen. Een absolute vakman!"
- A P
Voor een groot bedrijf als dit moet ik zeggen dat ze mij wel goed geholpen hebben aan de onderhoudsbeurt van mijn A-klasse de specialist van de werkplaats heeft een luisterende oor en geeft je goed advies. Het bedrag aan een beurt bedraagt wel veel maar bij een nieuwe auto krijg je er tegenover wel een verlengde garantie van een jaar voor terug, reken daar dan ook maar pechhulp bij bovenop.









