Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
GeverifieerdWensink Mercedes-Benz Heerenveen is een geverifieerd autobedrijf in Heerenveen, Friesland. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 451 Google reviews. Op autokopen.nl staan 116 occasions van Wensink Mercedes-Benz Heerenveen.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (116 occasions)
Pagina 4 van 5 · 116 occasions beschikbaar
Google reviews over Wensink Mercedes-Benz Heerenveen
- Metin “Dj” Senlik
Auto gekocht ze zouden banden vernieuwen niet gedaan , was afgesproken dat ik nieuwe APK zou krijgen zijn ze zogenaamd vergeten af te melden en moest ik later moeite doen en alsnog APK halen. Mercedes dealer ?
- Anthonie Breugem
Zeer vriendelijk personeel, heerlijke koffie en alles spik en span. Het is niet zo erg om de auto voor een beurt weg te brengen want je komt watertandend uit die showroom met die prachtige auto's. Als je de auto weer ophaalt netjes gewassen en stofgezogen, wat een service. Perfect!
- mich does
Lang over nagedacht om deze review te plaatsen. Vorig jaar een nieuwe c 300e gekocht. Verkoper had niet duidelijk gezegd dat de dashcam niet kon worden over gezet. Ergenis daar over, kon na lang praten, de helft krijgen (120 euro). Bij het ophalen van de auto op afspraak was de auto niet klaar. Het meeste nog aan gestoord, dat de verkoper tijdens onderhandelingen van het kopen van deze auto, zeurde om een kerstpakket, dit was natuurlijk al " grap" bedoeld. Maar niet heus. Ik wilde over dit voorval contact met de eigenaar/directeur maar de verkoper wilde mij het mail adres niet geven. Na de koop kon ik wel van de koop van de auto ongedaan maken, ik moest alleen even een getekend formulier in zenden. De verkoper vertelde er niet bij dat mij dat veel geld zou kosten. Al met al koop ik daar geen auto meer. Wat een verschil met wensing Groningen waar een top verkoper werkt. Ik ben benieuwd of ik hierover ermee terug koppeling krijg?
- Kelvin Bos
Auto gebracht kwam de auto weer op halen hebben ze en stuk er mee gereden 14 km moter ollie was 90 graden water tempruuur 90 graden en stond ik de sport plus stond vind dit niet normaal breng je hem bij de dealer kost bult geld gaan ze zo met je auto om.. betaal het snel kom niet weer bij wensink heerenveen
- Rob Meekels
Het ging allemaal heel gemakkelijk. Ik kocht de auto per telefoon. De auto een 250e GLA was precies zo als Jacco Zoer de verkoper van Wensing omschreven had. De auto werd voor de deur afgeleverd. De chauffeur die hem kwam brengen gaf me hier voor de deur een goede uitleg. Tot op dat moment had ik o ervaring wat betreft elektrisch rijden. Ik moet zeggen, het is een genot om er in te rijden. Ik heb er geen spijt van. Rob Meekels




