“De verkoper was heel vriendelijk en geduldig. Hij heeft er naar ons gevoel van alles aangedaan om een goede inruilprijs te geven voor onze auto. Het was helaas niet de prijs die wij in gedachte hadden, maar het kwam er wel redelijk in de buurt. Alleen jammer dat ik na de koop de oude advertentiefoto's en advertentietekst kan krijgen.”
Roel K.
