autohoeve.nl
Geverifieerdautohoeve.nl is een geverifieerd autobedrijf in Harskamp, Gelderland. Gespecialiseerd in Volvo. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 149 Google reviews. Op autokopen.nl staan 10 occasions van autohoeve.nl.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (10 occasions)
10 occasions beschikbaar
Google reviews over autohoeve.nl
- 63er
Op zaterdag middag was ik op zoek naar een nieuwe volvo v40 die mijn geliefde mercedes kon gaan vervangen vanwege de overstap op diesel. Ik was diezelfde middag bij 2 volvo v40s geweest waarbij eentje de remsysteem foutmeldingen gaf tijdens de proefrit en ik kon vertrekken van beste man omdat ik dat aangaf, en de andere had een lekke koppakking die met een tijdelijk dicht middel was dichtgemaakt, uiteindelijk de hoop verloren totdat ik deze volvo van Ben tegenkwam, toch maar besloten om de gok te wagen ondanks de kilometerstand en Ben had ondanks dat hij dicht was nog wel plek voor ons, ik kon een proefrit maken en wat een geweldige auto was dit! direct de deal gesloten, mijn Audi ingeruild en na bijna een half jaar nogsteeds met veel plezier in de volvo aan het rijden met 0,0 problemen! ik wist niet dat ze nog bestonden maar ben is een eerlijke en nuchtere auto verkoper!
- Sandro Jovany
Via internet leek deze dealer betrouwbaar, transparant en servicegericht. Helaas bleek dat in de praktijk anders. Al bij het maken van de afspraak moest ik me flexibel opstellen, omdat de verkoper “nog auto's aan het ophalen was”. Uiteindelijk vier keer van Amsterdam naar Achterveld gereden voor deze auto. Bij de eerste bezichtiging bleek de rechterkant van de auto ernstig beschadigd, met doorlopende krassen over de hele zijde. Online was hier niets over vermeld. Verkoper gaf aan dat dit professioneel hersteld en overgespoten zou worden voor een kleine vergoeding van 200 euro. Ik besloot de auto te kopen, onder de volgende afspraken: Krassen zouden professioneel worden hersteld en gepolijst Auto zou een grondige interieurreiniging krijgen (was erg vies) Onderhoudsboekjes zouden bij levering aanwezig zijn Wat ging er mis? Na het spuiten was de schade waren er krassen nog steeds zichtbaar, vooral in het midden van de deur. Na het polijsten zaten er lelijke polijststrepen — een teken van slordig werk De “deep clean” was minimaal; de auto was nog steeds smerig bij aflevering Het onderhoudsboekje ontbrak nog steeds Ik kreeg twee keer een leenauto, wat positief is, maar beide waren erg vies De verkoper was na aankoop erg slecht bereikbaar via WhatsApp en telefoon, wat het afhandelen van de afspraken frustrerend maakte Positieve punt: op 4 april liet ik de auto controleren bij de officiële Volvo-dealer. Technisch bleek de auto in uitstekende staat, alleen de accu moest vervangen worden. Mijn advies: zet álles zwart op wit. Vertrouw niet op mondelinge afspraken. Laat herstelwerk niet door hen uitvoeren, want de afwerking is ondermaats. Qua techniek lijkt het in orde, maar de communicatie en service zijn onvoldoende.
- Iris K.
Een tijdje geleden een Volvo S60 gekocht en nog altijd erg blij mee. Betrouwbare fijne auto en technisch ook prima in orde. Ben is alle afspraken die gemaakt zijn bij aankoop van de auto nagekomen. Leuke auto voor een leuke prijs!
- ingo halfweeg
Vorig jaar Februari Volvo V70 gekocht bij AutoHoeve. Prachtige mooie auto. Na 2 dagen behoorlijke olielekkage. Automatenbak stuk. Ben heeft het laten repareren. Kachelmotor stuk, Ben heeft het netjes betaald. Daarna bleek de LPG installatie niet meer goed te werken, laten repareren en Ben heeft het weer netjes betaald. Daarna bleek dat er een klep gescheurd was en we vermogen kwijt waren. Dure reparatie en weer betaald door Ben. Als er iemand buiten zijn budget gaat voor garantie dan is het AutoHoeve wel. Top geregeld. Nu blijkt na een jaar de automatenbak weer te lekken, dus weer terug. Nu is het bedrijf aan de beurt voor garantie die hem gerepareerd heeft. Top bedrijf.
- Jtm Handelsonderneming
Tijdje geleden een volvo v50 gekocht 2.4 5 cillinder , super auto. Een oudje maar werkt naar behoren . Super zaak om een auto te kopen! Zeer goede service en een vlotte afhandeling . Bedankt ben ! Dit is echt the place to BE voor volvo liefhebbers !!!









