Herwers Deventer
GeverifieerdHerwers Deventer is een geverifieerd autobedrijf in Deventer, Overijssel. Gespecialiseerd in Hyundai. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 343 Google reviews. Op autokopen.nl staan 111 occasions van Herwers Deventer.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (111 occasions)
Pagina 1 van 5 · 111 occasions beschikbaar
Google reviews over Herwers Deventer
- Miranda R. de Vries
Zeer bijzondere ervarig na afspraak voor een proefrit met een Hyundai i10. Bij aankomst bleken de verkopers even afwezig op zoek naar een auto en stond de Chauffeur die de auto mee zou moeten nemen daar voor de deur. Deze meneer begroette ons keurig en gaf uitleg omtrent de afwezigheid en wie hij was. Al snel kamen beide verkopers aan rijden. Wij werden begroet en naar de betreffende auto begeleid. De verkoper vroeg hoeveel mijn Budget was en ik gaf aan dat ik niet van plan was geweest om meer dan €5000 uit te geven maar dat ik als ik tevreden was ook bereid zou zijn daar boven te gaan. ( de auto stond te koop voor €6950). Auto zag er in eerste instantie netjes uit en de verkoper gaf ons nader uitleg. De auto was niet nieuw en dat was natuurlijk zichtbaar iets wat voor mij ook begrijpelijk was voor een auto uit 2016. Ook vertelde de verkoper dat de vorige eigenaar naar zijn zeggen wel wat beurtjes overgeslagen had. Dat vond ik wel wat zorgwekkend Maar ik besloot wel om de proefrit te maken. De verkoper reed de auto naar buiten en we stapten in. Hier gaf de verkoper ook nog aan dat de auto aan een beurt toe was. De auto gaf al een melding. Ik heb aangegeven eerst even te willen rijden en daarna als het me zou bevallen over de prijs te praten. De proefrit heb ik kort gehouden en ik was zeer tevreden over hoe de auto reed. Weer aangekomen bij de garage nog even de auto grondiger bekeken. Er bleek een lelijke roestplek te zitten op de boven binnenstijl van de linker achterdeur iets wat volgens de verkoper niet door hun gerepareerd zou worden omdat de kosten daarvan veel te hoog waren (deur uit nemen afplakken, rubbers vervangen en overspuiten) voor de waarde van de auto die volgens de verkoper veel te duur was ingekocht. Ik heb hierbij aangegeven dat dit niet mijn probleem was. Vervolgens heb ik de verkoper naar de banden gevraagd. Ik had graag all seasons banden gehad. De verkoper gaf na lang zoeken aan dat dit zomer banden waren maar met nog wel een heel mooi profiel. Toen we naar de remmen vroegen is hij met de auto naar de werk plaats gereden om de nog net aanwezige monteur daar naar te laten kijken. De remblokken bleken nog ok maar de schijven zouden wel binnenkort vervangen moeten worden. Ik gaf aan ook een nieuwe apk te willen hebben en toen begon de verkoper over verschillende aflever paketten. We gingen naar binnen en kregen een kopje thee. Hierbij gaf ik aan niet happy te zijn met de prijs in combinatie met de dingen die ik omtdekt en of gehoord had en dus echt wel wat met de prijs naar beneden zou willen. De verkoper ging aan het rekenen en kwam toen terug om het te bespreken. Conclusie was dat de auto duur ingekocht was en dus niet naar beneden kon in prijs zoals aangegeven niet mijn probleem. Er werd ter compensatie niks aangeboden of tegemoed gekomen. De paketten waren gereduceerd tot 1 pakket dat bovenop de ongewijzigde vraagprijs kwam. (een pakket van bijna €900) Ik gaf aan dit echt te veel te vinden. Dat ik eventueel bereid zou zijn om de vraagprijs te betalen mits zei dat pakket op hun kosten zouden aanbieden. Noemde daarbij ook de roest, de overgeslagen onderhoudsbeurten, de remschijven, de onderhoudsbeurt die nu nodig was en de apk. De verkoper zou met zijn op vakantie zijnde collega bellen. Na dit gesprek kwam de verkoper terug om te vertellen dat zijn collega had gezegd; wie heeft deze auto uberhaupt voor deze prijs online gezet? Hij zou veel duurder moeten zijn.....dit heb ik nog nooit mee gemaakt!! Heel bizar. Ik zou nog steeds graag een Hyundai i10 kopen maar dat ga ik hier zeker niet meer doen!
- Danny Roelofs
Afgelopen week ben ik geholpen door Herwers in Deventer. Vooraf heb ik online een afspraak in kunnen boeken en werd gebeld voor een bevestiging. Bij aankomst werd ik keurig geholpen door een vrolijke medewerker die blijkbaar zin had in zijn werkdag. Ik kreeg een leaseauto mee, een soort pausmobiel. Niet heel charmant maar keurig schoon en reed perfect. Overdag hebben ze de auto een grote beurt gegeven en als extra service door de wasstraat gehaald. Ik was iets eerder terug en werd verwelkomt met een geurige bak koffie en mijn zoon kon lekker spelen in de speelhoek. Ik had nog een goed gesprek met een medewerker die alle auto's van binnen en buiten kent en had naast passie voor zijn werk ook een gezonde dosis humor. Al snel mocht ik de auto meenemen en kan er nu weer erg plezierig in rijden. Herwers bedankt
- Larry
Voor de tweede keer bij Herwers geweest met een oudere Hyundai I30 CW voor de APK. Beide keren goede ervaringen en mensen die met je meedenken, dat zie je niet veel meer. Ben redelijk technisch en heb een erg prettig en informatief gesprek gehad met de monteur in Deventer die mijn APK deed. Hij was ook behoorlijk zorgvuldig in de controle van de auto en ik heb een van de betere ervaringen gehad aangaande onderhoud van auto's.
- Melvin “melvano”
Betere is er niet , goede service en vriendelijke mensen. Beter dan de Opel dealer waar je wordt afgeserveerd met botte opmerkingen. Zet zo voort Herwers!
- Iris
Herwers Hyundai verlootte een heel jaar rijden in een schitterende i10 ter gelegenheid van de feestelijke (her-)opening van Winkelcentrum Colmschate! Topverkoper Gerben Siebers regelde al het papierwerk en de overdracht. Om de feestvreugde nóg verder te vergroten overhandigde hij naast de sleutels, óók nog een heerlijke taart!! Ongelofelijk, wat een buitengewoon geweldige prijs!























