Vallei Auto Groep Arnhem
GeverifieerdVallei Auto Groep Arnhem is een geverifieerd autobedrijf in Arnhem, Gelderland. Gespecialiseerd in Volkswagen, Škoda. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 291 Google reviews. Op autokopen.nl staan 61 occasions van Vallei Auto Groep Arnhem.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (61 occasions)
Pagina 1 van 3 · 61 occasions beschikbaar
Google reviews over Vallei Auto Groep Arnhem
- Peter Janssen
Vanmorgen bedrijfswagen daar heen gebracht voor een apk en een beurt fijne garage werd er fijn geholpen, leen auto mee gekregen helemaal top
- Marcel Timmermans
Toen het Zijm was, was dit een goede garage met klant vriendelijkheid. Echter nu het overgenomen is door de Vallei groep zijn mijn ervaringen erg slecht. De verkoop ging prima. Maar het contact met de werkplaats is zo ongelofelijk slecht. Er wordt gelogen dat ze aan de auto werken maar dat deze gewoon voor de deur staat, ze bellen niet terug. Dachten de auto maar even langer te houden zonder de klant op de hoogte te stellen. Als je belt dan krijg je een automatisch apparaat dat een terug bel verzoek aanmaakt wat dan ook niet gebeurd. Uiteindelijk de auto maar weer opgehaald omdat er toch niet aangewerkt wordt. Ik wordt Maandag terug gebeld, ik ben benieuwd met wat ze komen....
- Viacheslav Akimov
Ik kom hier nooit meer terug. Ik wilde een APK-keuring laten doen. Ze hebben mijn auto gecontroleerd. Ik haalde hem op en toen ik wegreed, zag ik dat de waarschuwingslampjes op het dashboard brandden. Dat was normaal niet zo. Ik ben teruggegaan. Ze vertelden me dat de lampjes al eerder brandden en dat het zo hoorde. Daar was ik echt boos over. Ik weet zeker dat het niet gebeurd is, maar ze zeggen van wel. Ik stond erop dat de auto gecontroleerd werd. Ze zeiden dat ik het stuur naar links en rechts moest draaien en dat dat het probleem meestal oplost. Ze hebben niets voor me gedaan. Hoe kun je zo schaamteloos liegen over het feit dat ik hier met zo'n probleem ben gekomen?
- marleen Kersten
Slechte klantenservice, komen hun belofte niet na, slechte communicatie naar de klant. Wanneer je een klacht wil indienen, word je van het kasje naar de muur gestuurd en wordt er geen verantwoordelijkheid genomen. Slechte garage! Het is dat je minimaal 1 ster moet geven, anders had ik er geen gegeven.
- ey ak
Zaterdag gebeld of ik langs kon komen aangezien ik een storingsmelding had en wilde weten of ik door kon rijden met mijn hybride. Dat kon maandagochtend kreeg ik te horen. Maandagochtend op locatie kreeg ik te horen dat ze het druk hadden en of ik donderdag kon komen. Triest dat de chef werkplaats niet eens de moeite nam om even 2 stekkers in de auto te steken en mij kon adviseren of ik wel of niet door kan rijden tot mijn ingepland afspraak. Ben doorgereden naar locatie Duiven waar ze wel de tijd namen om mij even te helpen ondanks dat ik geen afspraak had. Kunnen jullie wat van leren in Arnhem.























