Van Mossel Peugeot Alkmaar
GeverifieerdVan Mossel Peugeot Alkmaar is een geverifieerd autobedrijf in Alkmaar, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Peugeot. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 3.9 op 5, op basis van 336 Google reviews. Op autokopen.nl staan 51 occasions van Van Mossel Peugeot Alkmaar.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (51 occasions)
Pagina 3 van 3 · 51 occasions beschikbaar
Google reviews over Van Mossel Peugeot Alkmaar
- Jes B
Ik heb 2 weken geprobeerd een afspraak te maken voor het maken van een proefrit in Alkmaar. De centrale kreeg de medewerkers niet te pakken en heeft 2x een terugbelverzoek achtergelaten. Ik werd niet teruggebeld. Bij de 3e keer wisten ze toen ik aangaf dat berichten achterlaten niet werkte toch een medewerker te bereiken. Afspraak werd gemaakt en mijn gegevens werden gecheckt (ben reeds klant) en de koffie met iets lekkers zou klaar staan. Het leek allemaal goed te gaan, totdat we aankwamen. De auto De Peugeot E5008 stond niet klaar. Sterker nog hij had slechts 8% over en we konden er dus niet mee rijden. Maar als ik aan het einde van de dag alsnog wilde rijden dan kon dat. Ik moest mij even over de teleurstelling heenzetten, maar toen rond 12uur alsnog gebeld. De telefoniste gaf de tijd van 14uur aan. Ik zei dat de auto nog opgeladen moest worden en dat daar minimaal 3 tot 4 uur voor nodig was. 15uur werd dan de nieuwe tijd. Ik vond het al wat krap, maar ik hoefde ook geen uur te rijden met de E5008, dus prima. Komen we daar aan, staat de auto nog steeds in de showroom. Het voorgevoel klopte. De auto was nog steeds niet opgeladen. We konden weer gaan. Ze had het niet doorgegeven en ook niet gecheckt, want je ziet deze auto niet over het hoofd in de showroom... die dus niet aan de lader stond. Jammer voor diegene die mij het slechte nieuws moest brengen, want iedereen die er bij betrokken was liep al snel weg... Voor mij wordt het geen Peugeot. In ieder geval niet bij deze dealer. Jammer want de service was voorheen echt beter.
- Timwork
Zelden een bedrijf meegemaakt waarbij communicatie zo'n issue is. Zo lang je een nieuwe klant bent (of in het proces van het kopen van een auto) gaat alles goed... totdat je de deur uitrijdt. Context; ik rijd niet zo veel km per jaar. Mijn gemiddelde rit per dag bestaan uit 5min heen en terug van en naar werk. Aantal maanden terug de auto gekocht na een proefrit. Auto stond toentertijd een paar maanden al op de parkeerplaats maar in de 20-30min tijd die je hebt voor de proefrit merk je niet zo snel bijzonderheden. "Geen bijzonderheden, auto wordt geleverd met een beurt, APK en heeft ook nieuwe banden gekregen" werd mij verteld. De dag van aankoop begon het gedoe. Zat in de trein en werd me verteld dat op de rollerbank bij het testen van de remmen de bank stuk was gegaan en het niet zeker is of ze de auto konden leveren vandaag. Uiteindelijk toch gelukt gelukkig. Maandje later een aantal problemen gerapporteerd. Geprobeerd te bellen naar de zaak, krijg je een servicecenter/klant contact centrum te spreken die vaak niet de werkplaatsafspraak kon bereiken. Mocht ik toch langskomen bij een ander filiaal dichter bij mij in de buurt onder garantie... Auto bij mijn woonplaats geleverd voor onderzoek. Ze konden het probleem niet fixen en daarom moest de auto terug naar de dealer waar ik het gekocht had (BOVAG-garantiewerk.) Transport werd geregeld door dit filiaal (Alkmaar). Na bijna een week is mijn auto eindelijk daar en een dag later gerepareerd. Na een hoop gedoe met de filiaalmanager kunnen regelen dat de auto ook terug wordt geleverd bij mij thuis. Het bedrijf die dit vervolgens regelt en zorgt dat ik mijn auto thuis krijg liet mij weten dat er 2 nieuwe schades zijn ontstaan tijdens zijn rit (steenslag zijkant portier.) Hij zou dit melden bij zijn meerdere. Niks van gehoord. Paar maanden verder en ja hoor - accu dood. Auto start niet meer. Valt ook onder BOVAG-garantie. Ik wederom bellen naar het filiaal, krijg niemand te pakken. Na een aantal keer krijg ik medewerker aan de lijn die vaak helpt bij klachten/problemen, ook omdat de filiaalmanager na een aantal maanden blijkbaar met een burnout thuis zit. Beste man luistert aandachtig naar verhaal hierboven en geeft aan dat ik via Peugeot pechhulp heb. Peugeot gebeld, filiaal Alkmaar had mij niet ingeschreven voor pechhulp (gratis bij een beurt voor 1 jaar). Ik weer terugbellen, geregeld aan de telefoon, volgende dag ANWB (via Peugeot) aangestuurd en heeft de auto gestart met kabels en ziet dat de accu overleden is. Ik moest gaan rijden en de auto mocht niet uit. 1.5 uur gereden met een airco die vol aan stond, verschillende storingen op het dashboard en overal een onveilig gevoel hierdoor. Krijg een leenauto terug onder de afspraak dat de auto thuis geleverd wordt en de leenauto terug meegenomen wordt. Paar dagen later krijg ik een belletje dat de auto klaar is om opgehaald te worden, aangegeven dat dit niet was wat afgesproken is en dat na dit gedoe de auto zou geleverd worden met een volle tank (volle tank vanaf Alkmaar gerekend). Afspraak voor levering gemaakt, zelfde bedrijf als eerder genoemd, niet komen opdagen. Beste man gebeld, heeft gezorgd uiteindelijk dat men de auto in de avond kwam afleveren - en ja... zonder volle tank. Was dit het dan? Nee nee... nu een paar maanden verder is het tijd voor een beurt want het lampje brandt al sinds... april? (auto gekocht in September). Afspraak gemaakt bij het filiaal bij mij in de buurt. Wat blijkt? Banden aan de voorkant zijn zeker niet nieuw. 2.4mm profiel waar een nieuwe all season 4mm heeft. "Ja maar dat komt door gebruik toch?" - Nee... ik rijd 5-10k per jaar. Je rijdt geen 1.6mm aan profiel op in 8 maanden tijd. Kortom, boel gedoe met communicatie, problemen met de auto die slecht opgelost worden, verkooppraatjes die duidelijk niet waar zijn (geleverd met nieuwe banden en beurt bij aflevering). Koop hier NIET je auto.
- melanie feij
nog nooit zo slechte communicatie gehad je krijgt eerst de overkoepelende centrale daar sta je al ruim een uur in de wacht doorverbinden kunnen ze niet en dan beloven ze je terug te bellen wat al 10 x hadden beloofd maar terug bellen hebben ze nooit van gehoord!!!!!!
- Maxim Hoekmeijer
In juli 2024 kocht ik hier een Peugeot 208. Sindsdien werkt het start-stop systeem niet. Ik ben hiervoor inmiddels drie keer teruggeweest, en elke keer werd er glashard beweerd: 'Hij doet het weer!' Niet dus. We zijn nu anderhalf jaar verder (januari 2026) en het probleem is er nog steeds. De communicatie is echter nog erger. Ik word om de haverklap gebeld dat 'mijn' auto klaar staat, terwijl mijn auto gewoon voor de deur staat. Het gaat dan om voertuigen die niet van mij zijn. Dit getuigt van een totaal gebrek aan controle op klantgegevens en privacy. De druppel is de aanmaning die ik vandaag ontving van incassobureau CreMan namens Van Mossel PCD. Ik word gesommeerd om € 618,62 (en in totaal zelfs € 1.749,57 aan openstaande posten) te betalen voor een Peugeot Partner. Ik heb nog nooit een Peugeot Partner bezeten. Geen idee hoe zo'n ding er uberhaubt uitziet. Mijn gegevens zijn gekoppeld aan een factuur voor een motorvervanging waar ik niets mee te maken heb. Van Mossel Alkmaar, herstel deze administratieve fout direct en los nu eindelijk eens het probleem met mijn eigen auto op!
- margreet marsman
Mijn Peugeot 108 heeft weer een grote beurt gehad. Vanmorgen werd ik vriendelijk ontvangen en prima geholpen en mijn auto was weer reuze snel gereed! Top geregeld.


