Wassink Arnhem Kia
GeverifieerdWassink Arnhem Kia is een geverifieerd autobedrijf in Arnhem, Gelderland. Gespecialiseerd in Kia. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 287 Google reviews. Op autokopen.nl staan 97 occasions van Wassink Arnhem Kia.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (97 occasions)
Pagina 5 van 5 · 97 occasions beschikbaar
Google reviews over Wassink Arnhem Kia
- Imelda Kunne
Gisteren de aflevering gehad van onze nieuwe auto. In het gehele proces zijn we zeer goed en deskundig geholpen door Johan. Het contact, zowel persoonlijk als telefonisch verliep uiterst prettig, maar zeker ook gezellig 🤗 Met onderhoud nog geen ervaring, maar tot zover zeer tevreden en kunnen we Wassink Arnhem zeker aanbevelen.
- Danielle
Wij hebben onlangs samen een Kia Niro gekocht en zijn hierbij geholpen door Anne Liet. Ondanks dat ze nog nieuw was in het team, nam ze uitgebreid de tijd voor ons en begeleidde ze ons heel zorgvuldig door het hele proces. Wat ze nog niet zeker wist, gaf ze eerlijk aan en ze ging direct bij haar collega’s navragen zodat we toch snel een duidelijk antwoord kregen. We hebben haar betrokkenheid en geduld enorm gewaardeerd. Ze hield goed contact, dacht met ons mee en zorgde ervoor dat we steeds goed op de hoogte waren. Dankzij Anne voelde de aankoop van onze nieuwe auto betrouwbaar en prettig aan. Een echte aanrader! 👌🚗
- Ana Rita Nepomuceno Goncalves
Betrouwbare garage, super goed contact. Helaas bij het ophalen van de auto na een APK keurong, werd mij verteld de auto nog bij wasserette zou staan en ik dus zou moeten wachten, dat is geen punt, maar wel dat ik vervolgens de auto krijg zonder enige wasbeurt te zien aan de auto, dit is erg jammer!
- Hans Plantinga
Prima garage. Service goed en ruimhartig. Vriendelijk, correct en hulpvaardig personeel. En ook nog eens prima auto's.
- Edward Kanbier
Vandaag was ik bij Wassink om te informeren of de plaat onde de voorspoiler wel vast zat. Ik had vanaf het begin een verschilletje gezien tussen recht en linksvoor. Iemand van de werkplaats liep gelijk mee en vertelde dat er slechts een sierstripje miste. Direct een nieuwe besteld en een afspraak ingepland. Net toen ik weg wilde rijden klopte hij op mijn raam en als je een paar minuutjes hebt dan ga ik even kijken of we er eentje hebben liggen op onze voorraad. Dit was het geval en dierct gemonteerd en ik kon zonder kosten weer op pad. Bedankt voor de goede service :-)
