Wassink Ruurlo
GeverifieerdWassink Ruurlo is een geverifieerd autobedrijf in Ruurlo, Gelderland. Gespecialiseerd in Citroën, Peugeot, Kia en meer. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.7 op 5, op basis van 106 Google reviews. Op autokopen.nl staan 108 occasions van Wassink Ruurlo.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (108 occasions)
Pagina 5 van 5 · 108 occasions beschikbaar
Google reviews over Wassink Ruurlo
- chris van oosterwijk
Na de vervelende ervaring op 19/3/2026 met Wassink Hengelo en in de veronderstelling dat er mogelijk sprake is geweest van een misverstand neem ik nogmaals contact op met Wassink, maar nu met de vestiging in Ruurlo. Ik ben zeer geïnteresseerd in de door hen aangeboden Kia e-Soul. Ik vraag hen on-line om inzage in het bij deze Kia behorende RDW voertuigrapport. De reactie uit Ruurlo is weinig hoopgevend: ".....Goedemorgen, Bedankt voor uw interesse in onze Kia e-Soul. Wat bedoelt u met het RDW Voertuig Rapport (!!!!!!!!!!)? Welke informatie zou u graag willen zien? Van welke uitvoering zou u een offerte willen ontvangen van de Citroën eC3 Aircross En is er nog sprake van een inruilauto?....." Zorgwekkend dat iemand die werkt op de afdeling autoverkoop van Wassink Ruurlo niet weet wat een RDW voertuigrapport inhoudt!!!! Mijn reactie is: "........Dag, RDW-Voertuigrapport RDW registreert gegevens van voertuigen. Wilt u een overzicht van de gegevens van uw voertuig? Als u de eigenaar of houder bent, vraagt u gratis online een voertuigrapport aan. Ja,ik heb een inruilauto Nee,ben niet geïnteresseerd in een Citroën.. Met vriendelijke groet Chris van Oosterwijk..........." De reactie Wassink Ruurlo: "......Goedemorgen, Dit rapport kunt u zelf ook inzien op de site RDWOvi ................." Mijn reactie: ".....Dag, Alleen de eigenaar van de betreffende auto kan dit rapport opvragen. Met vriendelijke groet Chris van Oosterwijk......." Ik meld Wassink Ruurlo het volgende: Dag, Ik zie nu dat de Kia e Soul , N-904-LV, sinds vandaag in Nijmegen te koop staat,De vraagprijs is sinds gisteren verhoogd. Wat moet ik hiervan denken? Met vriendelijke groet Chris van Oosterwijk........." De reactie van Wassink Ruurlo: "....Goedemiddag heer van Oosterwijk, Auto staat inderdaad nu in Nijmegen. U heeft gereageerd op deze auto met een vraagprijs van € 17.940,00.Deze prijs blijft voor u staan. Onderstaand een link van de voortuig gegevens. Begreep van mijn collega dat de APK opmerkingen belangrijk voor u zijn. Link:.........finnik.nl Zoals u kunt zien zijn er geen opmerking bij de APK geweest.Ook de eigenaren historie is hier te zien........" Mijn reactie: ".......Dag, Als ik "RDW voertuigrapport" aanklik krijg ik het volgende te zien: "..... U probeert een RDW-Voertuigrapport te bekijken dat niet of niet meer openbaar beschikbaar is.Wilt u meer weten over het voertuig?Vraag dan of de eigenaar een RDW-Voertuigrapport aanvraagt en dat met u deelt. Of bekijk gegevens over het voertuig met de RDW-kentekencheck....." Alle andere informatie, zoals tellerstand, is tegen betaling aan te vragen. Met vriendelijke groet C van Oosterwijk....." Samenvattend: Wassink Ruurlo is van mening dat een klant die vraagt naar belangrijke informatie deze maar tegen betaling moet zien te krijgen. Wassink Ruurlo is niet bereid informatie (RDW voertuigapport) te verschaffen waar de klant om vraagt en die alleen door de eigenaar/verkoper kan worden verschaft Zoals ik al eerder heb bericht kan ik de opstelling van "Wassink" onverschillig, niet serieus en niet professioneel noemen. En het vervelende is dat deze klantonvriendelijke opstelling nu toch echt structureel blijkt te zijn. Ik zal, en ik herhaal, "Wassink" dan ook niet aanraden bij wie dan ook. C van Oosterwijk/Enschede
- Ron Wichmann
Prima, bedrijf. Persoonlijke benadering van de mensen aan de balie, ze denken mee in oplossingen!!
- Laurentz Van Zuydam
Na de zware regenval was mijn kentekenplaat afgebroken. Omdat deze garage al jaren een begrip in Ruurlo is dacht ik even langs te gaan in de pauze van mijn werk. Het personeel is heel vriendelijk en ze helpen je graag. Ik kreeg een bak koffie aangeboden en ze hebben mijn kenteken weer op de auto gemaakt. Toen ik om de koste vroeg zeiden ze dat het goed was. Ik vind dit echt top service en ik ben jullie hier echt heel dankbaar voor. Dat jullie me zo uit de brand helpen voor iemand die geen klant bij jullie is bewijst echt wat er in deze garage voorop staat. Hartelijk dank voor de goede service jullie zijn toppers.
- Jeroen Coenraads
Super tevreden over het hele traject van aanschaf tot en met aflevering. Fijne mensen, eerlijk en duidelijk in wat ze kunnen en ook dat stapje extra wordt gedaan om je echt klant te voelen. Danny (en Willem) bedankt voor de goede zorgen!
- R G
Ik heb hier laatst een tweedehands auto gekocht en heb ik top service van dit team en de verkoper gekregen. Ze hebben heel vriendelijk al onze vragen beantwoord. Toen we zorgen hadden over de motor hebben een van hun monteurs het nagekeken en mochten we zelf nog onder de auto kijken voor probleem (alles bleek in orde te zijn). Ze hebben ook de barst in een ruit gerepareerd toen we dat aangaven. Echt top service!











