Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
GeverifieerdWensink Mercedes-Benz Harderwijk is een geverifieerd autobedrijf in Harderwijk, Gelderland. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 318 Google reviews. Op autokopen.nl staan 100 occasions van Wensink Mercedes-Benz Harderwijk.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (100 occasions)
Pagina 5 van 5 · 100 occasions beschikbaar
Google reviews over Wensink Mercedes-Benz Harderwijk
- Ibrahim Mohna
Zeer teleurgesteld in mijn ervaring bij Wensink Mercedes-Benz Harderwijk. Sinds de aankoop van mijn auto ervaar ik dagelijks trillingen tijdens het schakelen. Vandaag ben ik hiervoor opnieuw langs geweest. Net als eerder is er een reset uitgevoerd, waardoor het probleem tijdelijk minder merkbaar werd. Daarna heb ik samen met een monteur een proefrit gemaakt om te laten zien dat het “opgelost” was. Ik heb daarbij aangegeven dat dit eerder ook al is gedaan en dat de klacht telkens terugkomt. Helaas was de trilling alweer terug kort nadat ik bij de dealer was vertrokken. Daarnaast is de auto door een andere garage gecontroleerd, waar werd vastgesteld dat de mechatronica defect is. Toch geeft Wensink aan dat het probleem volgens hen minimaal is en niet gerepareerd hoeft te worden. Ik ervaar deze klacht dagelijks sinds de aankoop en vind het teleurstellend dat er geen structurele oplossing wordt geboden, ondanks de garantie en de terugkerende aard van het probleem. Van een Mercedes-dealer had ik meer verwacht.
- Jaouad abbou
Ik ben zeer teleurgesteld in mijn ervaring bij Wensink Mercedes-Benz Harderwijk. Ik heb mijn auto langsgebracht omdat er een duidelijk tikkend geluid te horen is tijdens het rijden. De auto valt nog binnen de garantie, dus ik verwachtte dat dit serieus onderzocht én opgelost zou worden. In plaats daarvan kreeg ik te horen dat het geluid wel wordt gehoord, maar dat ik daar maar “mee moet leren leven”, omdat zij er niets mee gaan doen. Tot mijn verbazing moest ik ook nog betalen voor het checken, terwijl het probleem juist binnen de garantie valt. Dat voelt niet alleen onterecht, maar ook totaal niet klantvriendelijk. Ik heb een Mercedes gekocht omdat ik betrouwbaarheid en professionele service verwacht. Helaas heb ik dat bij deze vestiging totaal niet ervaren.
- Theo Arnold
Bij het zoeken naar onderdelen voor mijn 50 jaar oude Mercedes nemen ze alle tijd om te helpen. Zelfs de werkplaats chef werd erbij gehaald voor uitleg bij montage. Dat is pas service.
- sirValentine
Erg slechte zaak aan de receptie voor mijn afspraak kreeg al een vermoede dat zijn mijn auto niet konden repareren al had ik aangegeven dat alles nieuw is vervangen en het nog niet werkte willen zij mij een reparatie van rond de €2000 geven en onderdelen vervangen die al nieuw vervangen zijn ik gaf van tevoren aan dat het een electronisch probleem en hebben mijn tijd verspild €200 lichter voor iets wat ik al wist wat een oplichters zeg.
- John Hasselbach
Prima gemakkelijk om op de juiste manier te reizen, onderweg veilig op de bestemming te komen.