“Vandaag een mooie Nissan Qashqai kunnen ophalen. Bij aankomst werd ik erg blij, want deze auto stond er als een plaatje bij. Erg netjes gepoetst ( zowel binnen / als buiten ). Tijdens het eerste bezoek netjes de tijd gekregen om eerst even zelf de auto goed te bekijken. Hierna een erg fijn gesprek en puntjes besproken om deze auto voor mij helemaal perfect te maken. Bij ophalen waren alle afspraken en zelfs meer nagekomen. De auto stond er echt perfect bij. Het contact met eigenaren ( broers ) als zeer fijn ervaren. Veel kennis over deze auto, afspraken nagekomen en de auto tot in perfectie klaar gemaakt voor de aflevering. Zou deze dealer zeker aanraden en in de toekomst ( bij zoeken nieuwe auto) weer bezoeken. Een groot aanbod aan veel verschillende merken en goed geprijst. @ de broers en vader: Ga op deze manier verder met jullie zaak. Veel goeds toegewenst en nogmaals bedankt.”
Jeroen P.
