“Heel erg tevreden over de nieuwe Ford Mustang Mach E 2025 Premium edition. Enige minpunt is dat Ford Nederland erg slecht in de communicatie is over de levering van de nieuwe auto naar de klant en naar zijn dealer Hedin Automotive in Haarlem. Verkoper krijgt geen updates van de levering door Ford Nederland. In hun systemen staat oude informatie die niet helpt om de klant juist en tijdig op de hoogte te houden van vertragingen en verwachte levertijd. Omdat verkoper mij direct belde toen de auto bij de dealer werd afgeleverd kon er snel een afleveringsdatum afgesproken worden. Ford Nederland kwam weken later met een email dat mijn auto eind april verwacht werd, gelukkig reed ik al in de auto half maart. Bestelling was begin september 2025 gedaan met verwachtte levering eind december 2025. Dit werd eind december verschoven naar eind januari 2026, en vanaf half februari bleef het stil vanuit Ford Nederland. Dealer werd daarom ook verrast in maart door de aflevering, geen enkele aankondiging vanuit Ford, had wel zo prettig geweest. Vanaf half februari regelmatig met Ford Nederland en dealer telefonisch en via email contact gezocht, maar telkens wilde Ford Nederland geen informatie geven, wat zeer teleurstellend is. Ik hoop dat Ford Nederland zijn dealers en klanten beter gaat informeren in de toekomst, want dit kan en moet echt beter.”
Stefan W.
