“Vorig jaar heb ik hier een auto gekocht met garantie. Binnen 7 maanden heb ik meerdere problemen gehad, waaronder defecte deursloten, lekkende koelvloeistof en nu ook problemen met schakelen/transmissie. Voor eerdere reparaties moest ik meerdere keren terugkomen omdat onderdelen verkeerd besteld waren of afspraken niet goed verliepen. Dit heeft mij meerdere vrije dagen, benzinekosten en veel tijd gekost. Ik heb volgende week opnieuw een afspraak staan, maar krijg inmiddels niemand meer telefonisch te pakken. Omdat ik niet steeds vrij kan nemen, kinderen heb, niet in de buurt woon en binnenkort op vakantie ga, heb ik nu ook maar een afspraak gemaakt bij mijn eigen garage. Erg jammer, want ik had verwacht dat problemen onder garantie beter en sneller opgelost zouden worden. Ik hoop alsnog op een nette oplossing, maar ben op dit moment erg teleurgesteld over de service. Netjes Opgelost”
Lady
