Wensink Kia Lelystad
GeverifieerdWensink Kia Lelystad is een geverifieerd autobedrijf in Lelystad, Flevoland. Gespecialiseerd in Kia. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 130 Google reviews. Op autokopen.nl staan 116 occasions van Wensink Kia Lelystad.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Elektrisch occasions bij Wensink Kia Lelystad
Pagina 1 van 2 · 45 occasions beschikbaar · brandstof: Elektrisch
Google reviews over Wensink Kia Lelystad
- ameer harb
Mijn ervaring met Wensink is helaas erg slecht. Afspraken worden hier gewoon niet nagekomen. De auto werd geleverd zonder parkeersensoren terwijl deze in het contract stonden. Daarnaast had de auto een APK van de dealer zelf, maar later bleek één band ernstig beschadigd en zelfs onveilig om mee te rijden. Ik heb twee onafhankelijke rapporten laten maken (Kia Hoorn en Profile) die bevestigden dat de band gevaarlijk was. Toch bleef de dealer het eerst ontkennen en moeilijk doen. Pas na veel mailen, bellen en aandringen werd de band vervangen. Ik moest zelfs met die onveilige band van Hoorn naar Lelystad rijden, wat ik echt onverantwoord vond. Dit terwijl mij bij de koop was beloofd dat kleine problemen gewoon in Hoorn opgelost konden worden. Na het wassen van de auto ontdekte ik ook dat lakschade aan de voorbumper simpelweg met een lakstift was bijgewerkt in plaats van netjes hersteld. Ik ben meerdere keren een lakstift beloofd en er werd gezegd dat die was opgestuurd, maar maanden later heb ik nog steeds niets ontvangen. De communicatie en service na verkoop zijn erg teleurstellend. Je moet overal zelf achteraan en afspraken betekenen hier weinig. Als je waarde hecht aan goede service en betrouwbaarheid, zou ik op basis van mijn persoonlijke ervaring zelf niet opnieuw voor deze dealer kiezen.
- Marinus Komen
We waren op zoek naar een auto met een hogere instap en dan ook gekozen om over te gaan naar electrisch. We kwamen uit op een EV6 en wilde graag een donker blauwe. Het contact vooraf was prima, afspraak voor bezoek gemaakt. Ontvangst prima en wat ons vooral beviel was de relaxte sfeer. Auto stond klaar en we kregen alle vrijheid. Door mijn postuur paste de auto niet zoals verwacht. Heel ruim de tijd daarvoor gekregen en de verkoopadviseur had er alle begrip voor. Als we wilde mochten we desnoods nog wel een stukje rijden om even een indruk te krijgen. Erg netjes, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt, omdat o.i. dit niet goed voelt om zomaar even rondjes te rijden, wetende dat het hem niet wordt. Daarna nog even koffie gehad en in de showroom nog even gekeken naar wat meer SUV modellen. We waren eigenlijk nog even te verliefd op de EV6 model. Even verwerken dat we daar toch iets "te oud" voor worden. Een fantastisch mooie auto en voor zover wij hebben ervaren een fijn bedrijf, geen druk.
- Jolanda vd Schootbrugge
Mijn nieuwe leaseauto opgehaald en hij stond zelfs onder het kleed. Super goede service en aandacht voor de klant.
- S van der Geld
Banden van mijn kia xceed waren gecupt dus vervangen. Tevreden. Daarna was mijn achterrem vast komen te zitten door de pekel. Ze konden snel helpen. Dus remklauw weer gangbaar gemaakt, Remblokken vervangen en schijfremmen gepolijst in plaats van vervangen. Zeer netjes!
- Marian Jaspers Fayer
Proactieve benadering in de showroom (Lelystad) op een aangenaam, niet opdringerige, manier door dhr. v.d. Berg. Toen ik besloot om over te gaan naar kopen werd er goed meegedacht en professioneel afgehandeld. Prima ervaring!























