Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen
GeverifieerdWensink Mercedes-Benz Vans Groningen is een geverifieerd autobedrijf in Groningen, Groningen. Gespecialiseerd in Mercedes-Benz. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 542 Google reviews. Op autokopen.nl staan 186 occasions van Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (186 occasions)
Pagina 1 van 8 · 186 occasions beschikbaar
Google reviews over Wensink Mercedes-Benz Vans Groningen
- MRApproved
Recent ben ik bij Wensink in Groningen langs geweest met serieuze interesse in een elektrische Mercedes. Als jarenlang Tesla-rijder wilde ik mij oriënteren op de mogelijkheden binnen het Mercedes-segment. Helaas was de ervaring ronduit teleurstellend. Dat de showroom momenteel wordt verbouwd, is begrijpelijk. Wat echter niet te begrijpen is, is de manier waarop klanten worden ontvangen. De verkoper nam niet eens de moeite om op te staan of zich voor te stellen. Vervolgens kreeg ik op een weinig geïnteresseerde toon te horen dat er “ongeveer 70 modellen” zijn en dat ik zelf maar moest aangeven wat ik wilde. Toen ik aangaf interesse te hebben in een elektrische SUV, bleef de verkoper zitten en wees slechts globaal naar enkele modellen buiten — zonder enige toelichting, advies of betrokkenheid. Dit niveau van klantbenadering is ver onder wat je mag verwachten van een premium merk als Mercedes. Er was geen sprake van gastvrijheid, deskundigheid of verkoopinzet. Voor mij is dit reden om nooit meer hier terug te komen. Een sterk merk wordt uiteindelijk gedragen door de mensen die het vertegenwoordigen — en daar ging het hier volledig mis!
- D Derr
Wij zijn vanmorgen langs geweest bij uw vestiging Wensink met een vraag over onze auto, wij hebben deze auto aangeschaft bij een mercedes dealer ongeveer 2 weken geleden ( aankoopwaarde is ongeveer 60000) Wij kwamen alleen met een eenvoudige vraag of er iemand even kon mee kijken naar een probleem met het dakraam die het niet meer doet door een update. Tot onze verbazing werden wij bij de receptie op een heel onvriendelijke en denigrerende manier te woord gestaan. De medewerker reageerde onder andere met: "Ja kijken dat heb je zelf al gedaan". De toon en houding waren alles behalve klantvriendelijk. Gaat dit altijd op deze manier bij een Mercedes dealer? Wij hebben totaal geen gevoel gehad dat deze meneer ons wou helpen. Heel teleurstellend want wij hebben bewust gekozen om een auto aan te schaffen bij een Mercedes dealer waarbij je juist professionaliteit en service mag verwachten. Ik snap dat jullie het druk hebben en wij een afspraak moeten maken. Dit kan je ook op een klantvriendelijke en respectvolle manier overbrengen.
- Vadym Kalita
Op 19 mei ontving ik een servicebevestiging. Op 2 juni bracht ik mijn auto langs voor het bijvullen van de airconditioning. Geen van de medewerkers was op de hoogte van de serviceafspraak. Uiteindelijk werd de service geweigerd. Ongelooflijk...
- Harold Vdp
Na onze vakantie in het buitenland zijn wij tot de ontdekking gekomen dat onze originele dakdragers van Mercedes, volledig gescheurd is waar mee de constructie op het dak vast zit, de dakdragers zijn 2 keer gebruikt en zijn nu aan alle 4de kanten compleet ingescheurd!! We hebben enorme geluk gehad dat we de dakkoffer niet verloren zijn!! Eenmaal terug in NL gelijk contact opgenomen met Mercedes Nederland, die hebben mij in contact gebracht met Wensink Groningen. Nu heb ik meerdere malen contact gehad waarop ik eerst geen reactie meer krijg. En na opnieuw contact te zoeken kunnen ze helemaal niets voor mij doen... Dit is toch niet wat je als service verwacht van Mercedes, we zijn opnieuw ontzettend teleurgesteld in Wensink!!!!
- Floor Van de Graaf
Auto keurig klaar binnen de tijd. Vriendelijke medewerker. Echter er is niet toegelicht wat er allemaal aan de auto is gedaan en vervangen. Toch jammer. En voor de extra 1.300 euro die er betaald is voor remmen had dat best gekund vind ik.























