“Donderdag 4 juni 2026 hadden we een afspraak om onze KIA VENGA op te halen. We hadden al heel goed telefonisch gehad over deze auto met JEFFREY. We kwamen te vroeg maar dat maakte niks uit want we werden heel vriendelijk ontvangen. Omdat we te vroeg waren had JEFFREY op dat moment geen tijd maar we werden door LOURA heel vriendelijk geholpen. Ze nam alle tijd en deed van alles om alles goed te regelen. Wij willen JEFFREY en Loura dan ook heel erg bedanken voor de goede service en vriendelijkheid en geduld met ons. Wij raden dit bedrijf heel erg aan want ze zijn super.”
henk W.