A. Wolters Autohandel
GeverifieerdA. Wolters Autohandel is een geverifieerd autobedrijf in Nieuw-Beijerland, Utrecht. Gespecialiseerd in BMW, Renault. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.7 op 5, op basis van 86 Google reviews. Op autokopen.nl staan 57 occasions van A. Wolters Autohandel.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (57 occasions)
Pagina 1 van 3 · 57 occasions beschikbaar
Google reviews over A. Wolters Autohandel
- Bjorn Baudoin
Half jaar geleden hier een auto gekocht. Na 2 dagen abs storing op de auto. Daarna konden we de auto naar wolters brengen om het te verhelpen. Elke week kregen we te horen dat het verholpen zou zijn. Werden aan het lijntje gehouden. Bleek later dat ze nooit aan de auto waren begonnen. Eenmaal wanneer we op vakantie zouden gaan was ze auto nog niet gemaakt (1,5 maand later). Na veel aandringen en slechte communicatie via de mail en bozen berichten zijn we op een later moment vertrokken voor onze vakantie. Conclusie: zou hier geen auto kopen.
- Pieter Provoost
Goed ervaring met deze autogarage. We hebben hier in het najaar een bedrijfswagen gekocht. Er ontstond echter een (onvoorzien) probleem aan deze wagen waardoor er nogal wat kosten gemaakt moesten worden. Ze kwamen gelijk met een passende oplossing en zodoende was iedereen weer blij en tevreden. De afwikkeling ging erg snel en er werd goed meegedacht vanuit de garage. Zeker aan te bevelen dus!
- Dennis de Ruiter
Auto gekocht na 7 weken koppeling kapot, garage gebeld € 750,= . Wolters gebeld, geen probleem € 250,= betalen en de rest betaald Wolters. Fijn dat ik eerst contact met hem opgenomen had, hij gaat geen reparaties betalen die ergens anders zijn gedaan, maar hij repareert wel je auto in overleg. 2 jaar geleden was ik hier ook al bij Wolters na een goed gesprek en een lekker bakkie kon mijn zoon in zijn eerste auto zelf naar huis rijden en Toon zou de eerste APK voor zijn rekening nemen en dat heeft hij ook gedaan. Fijne vent hoor Toon bedankt.
- Fabian Sleuyter
Topbedrijf! S avonds bericht gestuurd of ik de volgende dag langs kon komen om naar een Hyundai Getz te komen kijken. De mannen hebben de auto gereserveerd en rijklaar gezet op de afgesproken tijd. Uiteindelijk de Hyundai gekocht en mijn oude auto ingeruild die ze overigens voor de deur kwamen ophalen aangezien die niet meer rijdbaar was. En verrekend in een mooie prijs! Al met al kan ik iedereen dit bedrijf aanraden. Proffesioneel bedrijf die de afspraken nakomt. bedankt voor de goede service mannen! 😁
- Ingrid Schreuders
Vanmorgen een Renault Clio bij deze garage gekocht hele vriendelijke eerlijke meneer. Voor ik hem mee krijg,krijg de auto eerst APK en morgen kan ik hem al ophalen !!! Een echte aanrader deze garage























