ABD Sneek
GeverifieerdABD Sneek is een geverifieerd autobedrijf in Sneek, Friesland. Gespecialiseerd in Renault, Dacia. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.7 op 5, op basis van 514 Google reviews. Op autokopen.nl staan 106 occasions van ABD Sneek.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (106 occasions)
Pagina 1 van 5 · 106 occasions beschikbaar
Google reviews over ABD Sneek
- theIMW
De meneer achter de balie was vriendelijk. Na 6 uur kreeg ik een offerte via de app die erg duur was. Ik kon een terugbelverzoek indienen maar werd niet teruggebeld. Terwijl ik hierop wachtte heb ik contact gezocht met een andere garage die hetzelfde werk deed voor 1/3 van de prijs (zonder overdrijven, 230 ipv 700) hier kon ik een half uur later terecht en nog een half uur later was het klaar. Sorry maar met zulke prijzen en service wil je ook niet je klanten behouden. Nogmaals, de meneer was erg vriendelijk en ik kan best begrijpen dat een merkgarage ietsje duurder is, bijvoorbeeld 20 tot 50 procent. Maar 3x zoveel betalen voor 6x zo slechte service/ behandeling is totaal buiten proporties. Er wordt expliciet via mail gevraagd om 5 sterren waardoor ik me schuldig voel maar je kan niet iemand zn toilet volschijten, niet doorspoelen en dan eisen dat je zegt dat het heerlijk ruikt!
- Florien de Winkel
Ontzettend fijne garage. Ze zijn heel erg behulpzaam en lossen alles op. Als je de auto op komt halen is deze gewassen en ligt er een rolletje King pepermunt in het middenconsole. Waar vind je dat? Echt fantastische service en vooral een luisterend oor. Heel erg blij mee 😊
- Henk de Vries
Het is mijn tweede ervaring met deze garage en ben er uitermate tevreden over. De vriendelijkheid en behulpzaamheid was volledig oplossingsgericht Ik ben zeer tevreden over resultaat en vriendelijkheid. Het zal zeker niet mijn laatste ervaring zijn met deze garage. Reden van het bezoek was een onderhoudsbeurt. Daarbij duidelijke adviezen gekregen m.b.t. tot toekomstig onderhoud. Ik ben zeer tevreden over deze garage. Vooral de vriendelijkheid aan de balie liet niets te wensen over.
- Remco Bosma (Remcoooo)
Erg tevreden, vriendelijk personeel en uitstekende Service. Nog vele jaren!
- Leo Visscher
Er worden duidelijke afspraken gemaakt. Deze afspraken worden keurig nagekomen. Het resultaat is steeds weer uitstekend met een prima auto en een zeer tevreden klant met echtgenote.























