Auto Centrum Bommelerwaard
GeverifieerdAuto Centrum Bommelerwaard is een geverifieerd autobedrijf in Zaltbommel, Gelderland. Gespecialiseerd in BMW, Fiat, Mercedes-Benz en meer. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 154 Google reviews. Op autokopen.nl staan 29 occasions van Auto Centrum Bommelerwaard.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (29 occasions)
Pagina 1 van 2 · 29 occasions beschikbaar
Google reviews over Auto Centrum Bommelerwaard
- Paul Janssen Lok
Wij zijn super goed geholpen door Albert Jan. Duidelijke en transparante informatie. Geen verkooppraat maar gewoon duidelijk hoe het is. We denken dat menig autoverkoper hier nog iets van kan leren. Kortom top!! De auto rijdt overigens fantastisch!!!
- Joep Hilbink
Even een shout out voor het team van De Waal in Zaltbommel. In 2013 hebben we een prachtige VW cabrio bij hen gekocht. We zijn er tot op de dag van vandaag heel gelukkig mee en laten het onderhoud ook altijd door hun werkplaats uitvoeren. Dit keer wilden we een tweede (gebruikte) VW aanschaffen. Ook nu zijn we weer zeer vakkundig geadviseerd. Geen opdringerige, gladde verkooppraatjes maar een open en eerlijk gesprek van mens tot mens. Hartelijk dank daarvoor.
- Hendrik
De heer van Lier was mijn redder in tijden van nood. Ik was op weg naar huis toen ik pech kreeg op de snelweg. Hij zorgde ervoor dat de onderdelen dezelfde dag nog geleverd en gewisseld werden, zodat ik veilig thuiskwam. Dit alles ook tegen een eerlijke prijs. Ik kan het autobedrijf zonder voorbehoud aanbevelen. Bedankt!
- Patrick Boterman
Een fijne en goede garage. Ze weten door fijne communicatie en goede planning een topresultaat af te leveren. Afgelopen maand mijn auto hier neergezet voor een rijtje zaken dat moest worden opgelost. Melvin heeft alles netjes afgehandeld en de auto rijd weer als een zonnetje. Van te voren goed en duidelijk besproken wat er allemaal moest gebeuren en dit is ook allemaal aangepast. Wat er niet was aangepast hoefde achteraf ook niet gedaan te worden. Fijne leenauto meegekregen van het zelfde formaat. Al met al een fijne garage waar ik zeker terugkom voor zowel het volgende onderhoud als mijn volgende auto! Ga zo door!
- Eric Smit
Recent bij De Waal een gebruikte ID.3 gekocht. We werden goed ontvangen en ik vond het verkoopgesprek zeer goed en professioneel zonder dat ze met onzin verhalen kwamen. Dit is bij andere garages nog wel eens anders. Tijdens de aflevering was de auto mooi gepoetst en de accu was volgeladen, ondanks dat we niet voor het betaalde afleverpakket hadden gekozen. Kortom een mooie garage met vakkundig en vriendelijk personeel!























