Auto Koese Etten-Leur
GeverifieerdAuto Koese Etten-Leur is een geverifieerd autobedrijf in Etten-Leur, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Renault, Peugeot, Opel. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 202 Google reviews. Op autokopen.nl staan 41 occasions van Auto Koese Etten-Leur.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (41 occasions)
Pagina 1 van 2 · 41 occasions beschikbaar
Google reviews over Auto Koese Etten-Leur
- Marcel Zwart
Gastvrij ontvangen bij ons eerste bezoek in Bergen op zoom, erg laagdrempelig en transparant, na proefrit een week later waren we gelijk verkocht en hebben we een deal kunnen sluiten, een week daarna stond de Peugeot 3008 helemaal gepoetst voor ons klaar, ook daar werd weer gezegd dat als er iets ie dat we gelijk moeten bellen en met de Kroesepas heb je ook veel voordelen. Familie Zwart
- Hans Hekker
De receptionist gaf hele verkeerde informatie. Ook werd niet besproken wat er gerepareerd ging worden. De rekening viel mee en de reparatie was sneller dan wat in eerste instantie werd gezegd. Dus 3 sterren.
- Marina Vos
De ongedwongen vriendelijke manier van klantbenadering maakte de beslissing om hier mijn auto te bestellen makkelijk. De aflevering was een feestje en mijn bijzondere dank gaat uit naar Lamar Voskuilen voor zijn persoonlijke aanpak en fijne hulp.
- William Lohuis
Ben afgelopen week netjes en snel geholpen door Bert, had een lekke band en met 10 minuten stonden ze er. Top service!
- Blindness ASI
Bracht mijn auto altijd naar de Peugeot garage. Ben hier altijd fijn geholpen. Totdat de garage is overgenomen en nu dus auto Koese heet. Onlangs mijn auto daar gebracht voor een kleine beurt. Toen ik hem op ging halen moest ik ruim € 600,- betalen. Dat dacht ik niet. Toen ik liet weten dat ik dit schandalig veel geld vond moest ik even wachten en plots kon de rekening wel aangepast worden. Er ging zo € 150,- van de rekening af. Nou... dit laat maar zien dat je gewoon opgelicht wordt waar je bijstaat. Gelukkig heb ik mijn mond open gedaan maar hoeveel mensen betalen de rekening niet gewoon braaf?! Mij zien ze hier niet meer terug ❌️























