Autobedrijf Huisman
GeverifieerdAutobedrijf Huisman is een geverifieerd autobedrijf in Ruinerwold, Drenthe. Gespecialiseerd in BMW, Mercedes-Benz, Audi. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.5 op 5, op basis van 124 Google reviews. Op autokopen.nl staan 251 occasions van Autobedrijf Huisman.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (251 occasions)
Pagina 1 van 11 · 251 occasions beschikbaar
Google reviews over Autobedrijf Huisman
- Huub
Onze fantastische ervaring Op 20 december 2025 kochten wij onze auto bij dit bedrijf, en vanaf het eerste contact met Mark voelden we ons meteen op ons gemak. Zijn open, eerlijke en transparante communicatie maakte direct indruk. Tijdens de proefrit eind november was het al snel duidelijk: deze auto was precies wat we zochten. We waren meteen ‘verkocht’. Daarnaast regelde Mark voor ons een bagagerek en een set velgen met winterbanden—beide tegen een bijzondere prijs. Bij het ophalen van de auto bleek maar weer eens: Mark zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. De winterbanden waren al gemonteerd en de zomerbanden lagen keurig verpakt in de kofferbak. Hoewel het bedrijf niet om de hoek ligt, waren de twee reizen vanuit Zuid-Limburg (300 kilometer enkele rit) elke kilometer waard. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare auto en een garage waar de klant nog echt centraal staat.
- Erwin Smit
Vandaag een geweldige Volvo V90 T5 opgehaald bij Huisman. Geholpen door Mark, wat een pracht kerel, lekker nuchter en recht door zee. Deal snel gesloten; De Volvo was goed geprijsd en kreeg een faire inruilprijs weer voor onze Skoda. Iedereen blij! De Volvo stond buiten al klaar, net zoals op de foto’s, gewoon een plaatje! 12 maanden garantie erbij, hopelijk niet nodig, komt vast goed! Voor de volgende auto weer naar Beilen :) Erwin
- Robert Veldhuizen
Altijd een feestje om hier te komen. Onlangs de 5e auto hier op mogen halen. Het is een plaatje van een auto die super netjes is afgeleverd. Deze auto hebben ze speciaal voor ons uit Duitsland geïmporteerd. Om bomvolle BMW 5 serie. Echt een genot om mee te rijden. Binnenkort nog een mooie set M-Sport velgen met winterbanden ophalen die ze ook voor mij hebben geregeld. Al met al een super auto, super service, fijne mensen en overheerlijke koffie.
- Gerard Van der veen
Koop hier geen auto aub! Wij hebben 8 maanden geleden hier een Volvo S60 gekocht van bj 2020 is inmiddels al van alles aan vervangen door garage Andringa in Burgum ivm garage huisman (Mark Huisman) hier geen garantie voor wil geven. Wij hebben inmiddels met tegenzin onze rechtsbijstand in moeten schakelen om de kosten te kunnen verhalen. Wees gewaarschuwd en doe uw zaken ergens anders!!
- Richard Zwiers
Dit is geen gemiddeld autobedrijf, elke autoliefhebber komt met een glimlach binnen in deze showroom. Mark Huisman is een meester in het vinden van pareltjes en naast een echte autoliefhebber ook nog eens een toffe gast!























