Autobedrijf Nieuw Overvecht
GeverifieerdAutobedrijf Nieuw Overvecht is een geverifieerd autobedrijf in Utrecht, Utrecht. Gespecialiseerd in Toyota. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 32 Google reviews. Op autokopen.nl staan 42 occasions van Autobedrijf Nieuw Overvecht.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (42 occasions)
Pagina 1 van 2 · 42 occasions beschikbaar
Google reviews over Autobedrijf Nieuw Overvecht
- Jo-an van Dijk
Zeer tevreden! Onlangs heb ik hier een occasion auto gekocht en ik ben ontzettend tevreden. De auto was precies zoals beschreven: netjes onderhouden, schoon afgeleverd en technisch in prima staat. De verkoper nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaf eerlijk advies zonder enige druk om te kopen. De service na aankoop is bovendien uitstekend – ik kon altijd terecht met vragen. Kortom: betrouwbare garage, transparante communicatie en een mooie auto voor een eerlijke prijs. Zeker een aanrader!
- Sanne Smit
Vorige week deze leuke Kia Picanto bij Autobedrijf Nieuw Overvecht gekocht. Mijn oude auto was op en met een leuke inruil korting kon heb ik de Kia voor een vriendelijke prijs kunnen kopen en gelijk mee nemen. Er was een paar dagen later een onverwachte kleine tegenvaller, omdat de brandstofpomp het begaf. Dit kan iedereen een keer overkomen. De medewerkers zijn toen de auto direct komen halen (zo’n 75 km van hun locatie) en hebben ervoor gezorgd dat hij weer rijdt als een zonnetje en er weer een goed werkende pomp in zit. Zij hebben mij hier ook over geïnformeerd en laten zien wat er vervangen is. De auto ziet er keurig verzorgd uit, zowel van binnen als van buiten. Ben heel erg blij, dankbaar voor de goede snelle service en ik kan weer met veel plezier op pad..
- Sjoerd Jonkman
Ik heb hier recent een volkswagen polo gekocht. Hele vriendelijke service en snelle, kundige reactie op mijn vragen. Ook wordt er garantie gegeven, wat mij een geruststellend gevoel, en daarmee vertrouwen heeft gegeven om met een goed gevoel over te gaan op aankoop! Kortom, aanrader!
- Thijs de Boer
Tevreden klant hierzo. Twee/drie weken geleden een Toyota Aygo hier gekocht en alles is perfect. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam en je merkte dat hij er echt verstand van had. Ik ben helemaal tevreden en raad dit autobedrijf zeker aan!👍🚘
- Frans Bloem
We hebben hier een leuke auto gekocht voor onze dochter. Tijdens de testrit kwam er een storing naar vooren . Dit is meteen opgepakt door de verkoper en heeft nieuwe onderdelen laten plaatsen. Eenmaal thuis ging de auto weer in storing. De auro is netjes opgehaald in Braband en bij een autogarage gratis gemaakt. Wij zijn heel erg goed geholpen hier . zijn eerlijke mensen die hard werken voor hun brood.en hun afspraken na komen . Nog super bedankt voor de goede servers. Ik raad jullie zeker aan bij andere mensen . Jullie zijn topper.























