Autobedrijf 't Centrum
GeverifieerdAutobedrijf 't Centrum is een geverifieerd autobedrijf in Eethen, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Volkswagen, Volvo, Audi en meer. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 217 Google reviews. Op autokopen.nl staan 141 occasions van Autobedrijf 't Centrum.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (141 occasions)
Pagina 1 van 6 · 141 occasions beschikbaar
Google reviews over Autobedrijf 't Centrum
- Kyle van Haaren
Afgelopen vrijdag hebben wij onze Passat in ontvangst mogen nemen. Enorm tevreden over de service en de transparantie van dit bedrijf. Ze beschikken over een ruim aanbod aan auto’s, in meerdere prijsklassen. Eigenlijk kwamen wij voor een heel andere auto, maar Gijs heeft ons enorm goed begeleid en geïnformeerd over hun aanbod waardoor wij uiteindelijk bij onze nieuwe gezinsauto uit zijn gekomen. Ik raad dit bedrijf iedereen aan, en mogelijk koop ik hier in de toekomst mijn volgende auto ook! Een kleine POSITIEVE aanpassing op mijn review: Na de sneeuwval van afgelopen januari was door onze eigen garagist een gebrek gesignaleerd aan de auto. Hierover heb ik contact gezocht met ‘t Centrum, zij hebben dit kosteloos en netjes binnen de garantie opgelost. Enorm blij dat wij hier onze auto hebben aangeschaft!
- Daney Jans
Zojuist een Volkswagen Touareg R opgehaald bij de beste heren! Prachtige auto, geweldige service en aflevering! Alles super snel geregeld! Auto gepoetst met strik afgeleverd voor de deur. Met aanvullende garantie! Super bedankt voor de prosessionele en “klant is koning” behandeling! In de toekomst kopen we vaker bij jullie. Tot snel!
- kaan karslı
Op 20 december heb ik hier een Cupra Formentor gekocht en mijn ervaring was uitstekend. Vanaf het eerste contact was iedereen vriendelijk, professioneel en zeer behulpzaam. Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord, wat veel vertrouwen gaf tijdens het aankoopproces. De communicatie verliep vlot, alles werd netjes uitgelegd en ik voelde me echt serieus genomen als klant. Ook na de aankoop stonden ze klaar om te helpen. Zeer tevreden over de service en zeker een aanrader!
- Sheila Gomes Sanches
Fijne samenwerking en prettig contact. Gijs was mijn contactpersoon en de communicatie verliep snel en duidelijk. Er werd goed meegedacht en ik werd tussendoor steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De auto stond snel klaar. Zeker een aanrader.
- W Pellicaan
Fijn autobedrijf, in Juli onze Ford Kuga hier gekocht. Paar kleine probleempjes zijn netjes opgelost. Tot nog toe zeer tevreden over 't Centrum























