AutoDijk
GeverifieerdAutoDijk is een geverifieerd autobedrijf in Almelo, Overijssel. Gespecialiseerd in Suzuki, Fiat. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.5 op 5, op basis van 191 Google reviews. Op autokopen.nl staan 13 occasions van AutoDijk.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondag
Aanbod (13 occasions)
13 occasions beschikbaar
Google reviews over AutoDijk
- Bert Prins
Ik heb 2 maand geleden een prachtige Suzuki Swift van 2014 gekocht bij Auto Dijk in Almelo. Ik ben super fijn geholpen door Mark. Ik had wat problemen met mijn airco en Mark zei "geen probleem breng de auto maar". De airco is perfect gemaakt. Wat een service!! Perfect behandeld door Mark. Mijn vrouw heeft ook een Suzuki Swift gekocht bij Auto Dijk. Is ook 100%, super tevreden. Bedankt!!
- Alex Brouwer
Hier onlangs een mooie witte Suzuki Swift met weinig kilometers aangeschaft. Verkoper kwam afspraken prima na. Na levering was er een probleempje met de navigatie en ook dat is prima opgelost.
- Frank Jans
En weer een auto bij auto Dijk gekocht Grijze Suzuki Swift. Perfect bedrijf, goede service, en duidelijk wat je krijgt. Idd er komt een mooi schermpje in. We weten wat we kopen.
- elmar zanstra
Bijna een maand geleden heb ik hier een mooie Suzuki gekocht. Het is een prachtige auto in zwart met rood en ik ben er erg blij mee. Wel zaten er nog winterbanden onder, waardoor ik deze kort na de aankoop heb moeten vervangen. Dat bracht helaas een extra kostenpost van ongeveer €500 met zich mee. Gevraagd aan de dealer waarom hier niks over was verteld (hij wist van niks) Daarnaast had de auto een terugkerende motorstoring. Uiteindelijk heb ik deze bij een andere garage laten nakijken. Gelukkig bleek het slechts een defecte sensor te zijn, waardoor het probleem snel was opgelost. Kortom: Als je hier een auto koopt dubbel check alles!
- Bryan Rozema
Ik heb lang getwijfeld of ik deze review zou plaatsen. Mark maakte tijdens het eerste contact een vriendelijke en betrouwbare indruk. Juist daarom vind ik het jammer dat mijn ervaring uiteindelijk gemengd is geworden. Ik schrijf deze review niet om iemand zwart te maken, maar om mijn eerlijke ervaring te delen. Ik heb een Citroën C1 gekocht die op Marktplaats werd aangeboden voor €2.750. Toen ik in de showroom was, bleek de auto daar voor €2.950 geprijsd te zijn. Ik gaf aan dat ik de auto via Marktplaats voor €2.750 had gezien. Mark vertelde dat de prijs mogelijk was verhoogd omdat later was gebleken dat de auto in goede staat was. Uiteindelijk heb ik €2.950 betaald. Op mijn opmerking hierover reageerde hij met: “Helaas, pindakaas.” Achteraf heb ik het gevoel dat de aankoop erg snel verliep. Er werd gevraagd om het koopcontract te ondertekenen en daardoor heb ik niet eerst rustig alle gegevens en afspraken gecontroleerd. Dat reken ik mezelf ook aan. Tijdens de bezichtiging werd mij toegezegd dat ik nieuwe automatten zou krijgen, omdat de bestaande matten verschoven. Bij het ophalen moest ik hier zelf naar vragen. Toen kreeg ik te horen dat er geen passende matten beschikbaar waren en dat de bestaande matten waren vastgezet. Dat vond ik jammer, omdat dit niet de afspraak was. Wel wil ik ook benoemen dat de binnenspiegel, zoals afgesproken, inmiddels is vervangen. Dat waardeer ik. Na thuiskomst ben ik de auto zelf verder gaan nalopen. Daarbij viel mij op dat de koelvloeistof niet volledig was bijgevuld. Toen ik Mark hierover belde, gaf hij aan dat op de afleverpapieren stond vermeld dat het onderhoud voor eigen rekening is. Zelf had ik die opmerking opgevat als toekomstig onderhoud, zoals onderhoudsbeurten en regulier onderhoud. Ik had niet verwacht dat dit ook zou betekenen dat basiscontroles, zoals het controleren en eventueel bijvullen van vloeistoffen vóór aflevering, daaronder zouden vallen. Daarnaast kwam een aantal zaken uit de advertentie niet overeen met de auto die ik heb gekocht. Er werd gesproken over een navigatiesysteem en een multimediasysteem, terwijl er alleen een eenvoudige radio met Bluetooth aanwezig is. Ook stond vermeld dat de auto elektrische ramen voor én achter zou hebben, terwijl deze alleen elektrische ramen aan de voorzijde heeft. De auto rijdt verder goed en de APK was recent uitgevoerd, dus daar ben ik tevreden over. Toch had ik gehoopt dat de advertentie beter zou aansluiten op de daadwerkelijke uitvoering van de auto en dat de gemaakte afspraken zonder herinnering zouden worden nagekomen. Nogmaals: ik heb lang getwijfeld of ik deze review zou plaatsen, omdat Mark op mij een goede eerste indruk maakte. Juist daarom vind ik het jammer dat mijn ervaring anders is verlopen. Ik hoop dat deze feedback wordt opgevat zoals hij bedoeld is: als eerlijke terugkoppeling, zodat toekomstige klanten precies weten waar ze aan toe zijn.












