Automobielbedrijf de Groot
GeverifieerdAutomobielbedrijf de Groot is een geverifieerd autobedrijf in Molenschot, Noord-Brabant. Gespecialiseerd in Volkswagen. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 160 Google reviews. Op autokopen.nl staan 71 occasions van Automobielbedrijf de Groot.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (71 occasions)
Pagina 1 van 3 · 71 occasions beschikbaar
Google reviews over Automobielbedrijf de Groot
- Tess aldewereld
1 ster is al teveel. GA HIER NIET HEEN VOOR APK OF ONDERHOUD VAN JE AUTO!!!! 4 maal 3 verschillende autos daar gebracht. Beginnend met een ford ka die moest apk gekeurd worden remmen waren al niet veel meer dus had zelf ondedelen besteld en ze meegegeven met de vraag of ze ze konden monteren. Bij het ophalen bleek er van alles vervangen tezijn behalve de remmen waar ik om gevraagd had. Auto maakte precies het zelfde bok/slijp geluid als van tevoren. Hij zei kun je makkelijk nog minimaal 7000-8000 km mee rijden nog geen maand veder nog een keer langs geweest wat bleek remblokken en schijven waren ijzer op ijzer… vervolgends nog een keer met een toyota celica gegaan ook voor apk belde nog van tevoren netjes met de vraag wat wr moest gebeuren. Hij vroeg of dat ik een volledige kleine beurt wou of niet. Toen heb ik gezegd alleen OLIE VERVANGEN. Nou je raad het al. Auto is klaar kon hem ophalen hebben ze toch een kleinebeurt uitgevoerd zonder goedkeuring. Totaal 624 euro voor een apk+ alles waar geen goedkeuring voor was gegeven. NOGMAALS GA HIER NIET HEEN!
- Roos Hageman
Gisteren mijn auto verkocht. Opgehaald door een hele vriendelijke man, waar we een heel leuk gesprek mee hadden. Snelle betaling en fijn hoe alles verlopen is. Wij zijn zeer tevreden!
- Rens Velden, van der
Ruim assortiment aan occasions en er 1 mooie aangeschaft. Goede snelle onderhandeling en heel goed gevoel. Na aflevering wat zaken geconstateerd die niet werkten en auto is in een week tijd weer helemaal in orde gemaakt op een manier die me aanstaat. Later, door vorige eigenaar, ingebouwde zaken verwijderen en een defecte camera vervangen. Top uitleg bij ophalen en de boel werkt weer. Vincent, ik ben weer blij met mn auto. Bedankt
- Ronald Maasakkers soetekouw
super fijn geholpen met een andere auto uitzoeken. om medische redenen moest ik mijn Opel combo verkopen omdat ik niet meer in een schakel auto kan rijden. ben bij de Groot gekomen voor een automaat en die heb ik gevonden. heb een goeie inruilprijs terug gehad voor mijn combo. met kleine bij betaling een goeie auto terug gekocht. 1 van de eerste eigenaar dealer onderhouden en maar 40.000 km op de teller. ik was vergeten om mijn opbergruimte boven mij in de combo te legen en de dag erna hebben ze het naar mij toegezonden nou dat vind ik service. voor mij zijn de 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ welverdiend.
- Sebastiaan _______________
Na een proefrit heb ik mijn paspoort in de auto laten liggen. Maanden later wilde ik op vakantie en kon het nergens terugvinden. Dus kocht ik een nieuw paspoort. Waarom? Waarom? Waarom? Want mijn paspoort bleek er nog gewoon te liggen 6 maanden nadien. Dus toch verrassingen!!! VAN DE VERKEERDE SOORT!!!!!! 1 ster is er nog een teveel..........























