Automotive Centre Van Nieuwkerk Hilversum
GeverifieerdAutomotive Centre Van Nieuwkerk Hilversum is een geverifieerd autobedrijf in Hilversum, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Honda. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.4 op 5, op basis van 189 Google reviews. Op autokopen.nl staan 34 occasions van Automotive Centre Van Nieuwkerk Hilversum.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (34 occasions)
Pagina 1 van 2 · 34 occasions beschikbaar
Google reviews over Automotive Centre Van Nieuwkerk Hilversum
- Rinus Kenters
Prettig geholpen met de voor ons perfecte auto. Leuk filmpje van het ophalen van de auto
- Julia J
Jonge auto gekocht. Zowel onderweg naar huis als nadien bleek er toch het één en ander mis te zijn. Daarnaast had de verkoper haast en moesten we het doen zonder uitleg, terwijl we een lange rit voor de boeg hadden. We wonen niet in de buurt, dus moesten we uitzoeken waar we wel terecht konden. Dan vraag je je af waarom niet eerlijk is verteld dat er gebreken waren. Wederom de haast van de verkoper? Betalen en wegwezen, dat is het gevoel dat we kregen. Vorige week ontdekt dat een veiligheidsgordel achter (daar zit nooit iemand) door een dier half kapot gebeten was. Daarop zijn we niet gewezen bij de verkoop en voor ons als kopers was dit niet zichtbaar. Een bericht gestuurd naar de verkoper, inmiddels (ruim) een week verder en een kleine € 400,- lichter: geen reactie. Alles bij elkaar zeer teleurstellend.
- Hans Van Vliet
Ik heb hier een nieuwe Omoda Hybride Premium gekocht. Prachtige auto, Rijdt fantastisch tot op heden zeer tevreden. Heel fijn en professioneel geholpen door Dhr Jeroen de Jong.
- Joost vdE
Goede ervaring bij de aankoop van onze occassion bij Van Nieuwkerk in Hilversum. Konden snel terecht voor een proefrit en ze waren tijdens het proces goed bereikbaar en altijd behulpzaam. Bedankt Mats, en ook aan Sander. Hebben onze auto nu een maand en erg blij mee.
- John
Goede service, men nam alle tijd bij de keuze van de auto. Ook bij het afleveren van de auto werd alle tijd genomen om alles duidelijk uit te leggen. Met dank aan Matthijs en collega’s 👍























