Baan Twente - Ford - Hengelo
GeverifieerdBaan Twente - Ford - Hengelo is een geverifieerd autobedrijf in Hengelo, Overijssel. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 514 Google reviews. Op autokopen.nl staan 479 occasions van Baan Twente - Ford - Hengelo.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (479 occasions)
Pagina 1 van 20 · 479 occasions beschikbaar
Google reviews over Baan Twente - Ford - Hengelo
- Exmino
Zojuist voor het eerst hier bij dit bedrijf mijn Ford focus voor een grote beurt en een apk gebracht. Ik ben zeer tevreden over de dienst en de werkwijze van dit bedrijf. Goed ontvangst en zeer vriendelijke mensen. Daarbij komt nog kijken dat we er een leuke 2e auto (Ford puma) bij hebben gekocht bij dit bedrijf. Schrijf zelf niet vaak een review, maar vanwege slechte ervaringen bij anderen garages en hier uitstekend behandeld te zijn wou ik toch graag even mijn positieve mening laten horen. Nogmaals bedankt voor jullie diensten. Fijn een garage bedrijf gevonden te hebben waar ik onze auto's met vertrouwd gevoel voortaan kan achterlaten voor onderhoud. Mvg Robert.
- Tonnetje
Geweldige ervaring bij Baan Twente - Ford Hengelo 🚗 Het kopen van een dikke Mustang voelde hier echt bijzonder, met een mooie aflevering en professionele begeleiding tijdens het hele traject. De garage levert netjes werk bij onderhoud en service, waarbij alles duidelijk wordt uitgelegd en goed wordt uitgevoerd. Ook voor modellen zoals de Ford Kuga is veel kennis aanwezig binnen het team. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, waardoor je je direct welkom voelt in de showroom. Een offerte wordt duidelijk en overzichtelijk opgesteld, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Tijdens het wachten staat er vaak een goede kop koffie klaar ☕ wat zorgt voor een ontspannen en gastvrije sfeer. Een betrouwbare Ford-dealer waar service, kwaliteit en rijplezier centraal staan 👍
- Robin Burghout
Hier kennen ze service met een hoofdletter S! vanaf het begin al goed; voor het maken van een afspraak bij de verkoop, geen probleem, goede inruil voor de auto van te voren (moet van ver komen). afspraak gemaakt voor proefrit en aankoop. tussentijds goed contact, aflevering super geregeld! (heb wel anders meegemaakt) Daarna nog terug geweest voor een paar dingetjes. Wordt keurig opgelost en zelfs nog onder garantie. vandaag ook weer geweest voor een check, marterkastje inbouwen en wat losse puntjes. Auto was binnen een uur weer klaar! Hier ben je klant en geen nummertje. Hiervoor rijd ik graag 50 minuten vanaf Apeldoorn. Echt top service!
- dean algemeen
Nooit hier heen gaan. Pijzen eerst vergelijken met andere garages. Spaart heel veel geld uit. Ik heb een prijsopgave gevraagd voor stadslampje vervangen. Dit voor een 2.0 diesel 2018. Ik wis dat dit ff werk was. Is gewoon stom gemaakt. Prijs opgave was 200 euro. Ben hier naar een erkende garage geweest. 40 min werk en slechts 50 euro. Gewoon amateurs daar bij ford als, een niet ford dealer het 4x zo snel doet. En zo hoor ik heeeeeeeel klachten (vooral te hoge rekeningen)
- Anke Kuipers
Zeer slecht bereikbaar (letterlijk 10x moeten bellen, uiteindelijk via verkoopafdeling iemand bereikt). Kosten doorberekend die niet vooraf gecommuniceerd zijn. Ik ga er niet meer heen.























