Bedrijfswagencentrum Utrecht
GeverifieerdBedrijfswagencentrum Utrecht is een geverifieerd autobedrijf in Utrecht, Utrecht. Gespecialiseerd in VW-Bedrijfswagens, Volkswagen. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 93 Google reviews. Op autokopen.nl staan 28 occasions van Bedrijfswagencentrum Utrecht.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (28 occasions)
Pagina 1 van 2 · 28 occasions beschikbaar
Google reviews over Bedrijfswagencentrum Utrecht
- HT
Dit bedrijf maakt er echt een sport van om je zo vaak mogelijk langs te laten komen. Voor iets simpels moet er eerst een “diagnose” worden vastgesteld. In mijn geval ging het om een kapot ruitensproeierpompje. Geen reactie, geen geluid—dat hadden we zelf al vastgesteld. Maar goed, het viel nog onder garantie, dus aangemeld bij Pon Bedrijfswagens. Vervolgens: een maand wachten voor een afspraak. Voor een “diagnose”. Laat dat even bezinken. Vandaag eindelijk langs geweest. Twee uur zitten wachten om vervolgens te horen dat—verrassend— het ruitensproeierpompje inderdaad kapot is. Ongelooflijk… Twee uur werk om te bevestigen wat elke leek binnen 30 seconden kan constateren. Echt knap dat je hier twee uur voor uit kan trekken. 🤩 En dan denk je: mooi, oplossen en klaar. Maar nee. Ondanks dat vooraf al duidelijk was wat het probleem is, ligt een pompje van nog geen €20 niet eens op voorraad. Een onderdeel dat je online overal kunt krijgen. De reparatie zelf? Hooguit 30 minuten werk. Het zit letterlijk linksvoor achter de wielkuip—geen rocket science. Maar nee hoor, het onderdeel moet besteld worden!! Dus je mag nóg een keer terugkomen. Nog een keer tijd vrijmaken. Nog een keer wachten. Nog een keer auto kwijt! Afspraak maar met tegenzin gemaakt. Om het verhaal nog mooier te maken daar trekken ze dus hele dag voor uit om een pompje te vervangen… ja.. bij die afspraak moeten we de hele dag de auto voor laten staan. 🤦🏻♂️ Kortom: extreem trage service, onnodig omslachtige processen en totaal geen gevoel voor de tijd van de klant. Als dit de standaard werkwijze is, zou ik hier echt ver bij uit de buurt blijven. Als ze op deze manier van werken zichzelf nog serieus nemen… begrijpelijk dat je altijd volle planning hebt als er zo inefficiënt gewerkt wordt. Dus! Voor een kapot pompje heb je hier blijkbaar het geduld nodig van een monnik. Dood normaal 🤷🏻♂️
- Peter de Geus
Ik wilde een onderhouds/servicebeurt in laten plannen. Er zou worden terug gebeld met een kosten overzicht. Dat duurde maar. Uiteindelijk zelf weer contact gezocht met deze dealer. Deze week werd mij beloofd, afgelopen woensdag, dat ik binnen 24 uur terug zou worden gebeld. Denk dat deze werknemer een ander klokje heeft dat ik 😉 Vandaag, vrijdag, weer contact gezocht met de Meern. Na 3x te zijn doorgeschakeld heb ik na 10 min in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen. Na een half uur weer gebeld en weer dat doorschakelen, zelfs bij de huisarts wordt je nog sneller geholpen!! Ik zou weer worden teruggebeld. Ja dikke doei…. Zo klaar mee! Andere VAG garage gebeld kreeg direct een afspraak, de bevestiging EN (!!) een kostenplaatje, dat was wat ik wilde! Uiteraard netjes teruggebeld met de Meern en aangegeven, ook na weer te zijn doorgeschakeld, dat ze a.u.b. de afspraak uit de agenda mochten halen en dat ik niet ging komen. Of er nog een medewerker daar over terug mocht bellen? Lachertje dit!!!
- Roos
Erg fijn geholpen hier door Ronald! Vriendelijke en duidelijke uitleg, extra service geboden door te helpen met een contact in belettering van de wagen! Hele proces goed geholpen en afspraken nagekomen. Enorm goede ervaring!
- Rob Bakker
Voor onderhoud 2 uur in de koffiehoek/leestafel vrijwillig gewacht. Fijne krant, goede koffie en WiFi. Goede relaxte sfeer met aardige, normale vakmensen daar.
- Willem Vel Tromp
Altijd hier voor onderhoud en service geweest, fijne en betrouwbare dealer. Fijn personeel die meedenkt of overlegd om juiste oplossingen aan te bieden of het juiste advies mee te geven. Ik zou dit iedereen aanraden en kiezen voor de juiste kwaliteit, de bus heeft mij nog nooit laten staan en altijd goed gereden en dat gaat hand in hand met juiste onderhoud en aandacht.























