Broekhuis Ford De Bilt
GeverifieerdBroekhuis Ford De Bilt is een geverifieerd autobedrijf in De Bilt. Gespecialiseerd in Ford. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.6 op 5, op basis van 318 Google reviews. Op autokopen.nl staan 128 occasions van Broekhuis Ford De Bilt.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (128 occasions)
Pagina 1 van 6 · 128 occasions beschikbaar
Google reviews over Broekhuis Ford De Bilt
- Kevin Schuiling
In onze zoektocht naar een nieuwe auto zagen we een prachtige VW Touareg R te koop staan bij Broekhuis De Bilt. Op een zaterdagochtend op de bonnefooi naar deze dealer toe gereden en in gesprek geraakt met één van de verkopers; Giovanni van Brummelen. Na een leuk gesprek kregen we uitgebreid de tijd om proef te rijden met de auto, en ondertussen werd onze in te ruilen auto getaxeerd. Broekhuis De Bilt heeft ons inmiddels wel laten zien dat ze voor service staan, zowel rondom het verkoopproces als na aankoop van de auto. Wij zijn erg blij met de aangekochte auto, en de manier van zaken doen met dit bedrijf. Wij zullen deze dealer dan ook zeker aanraden bij familie en vrienden. Gio en zijn collega’s van Ford De Bilt, bedankt voor het fijne zaken doen en wellicht tot ziens!
- Lisanne van Wanroij
Na een hele slechte ervaring en daardoor een flink financieel verlies bij een andere verkoper bij toeval bij Broekhuis Ford De Bilt terecht gekomen. Vanaf het allereerste moment fantastisch geholpen door Patrick, die de uitdaging aannam om binnen mijn beperkte budget een goede auto voor me te vinden. En dat is gelukt! Tot nu toe ben ik heel blij met mijn Ford Fiesta, rijdt uitstekend en zonder grote problemen. Enkele dagen na het ophalen werd ik zelfs keurig gebeld of alles in orde was na de eerste kilometers. Een paar kleine zaken waren opgevallen, daar ga ik nog een afspraak voor maken, maar waren geen probleem. Ik voel me hier gezien en gehoord en uitstekende service tot nu toe!
- Jacqueline van Eupen
Na lang zoeken naar een auto naar onze zin uitgekomen bij broekhuis geholpen door giovanni en daar onze ford fiesta st line in juli 2025 gekocht super blij mee hard voor gespaard maar nu nog geen jaar later maar nog maar 7 maanden later motorproblemen tikkende motor word steeds erger na belletje met broekhuis werd gezegd kom langs voor een diagnose kijken of we tegemoet kunnen komen ,zogezegd mijn man anderhalf uur naar de bilt gereden auto na gekeken ja meneer er moet een nieuwe motor in kosten 10.000 ! Maar we gaan overleggen en bellen u binnenkort terug voor een tegemoetkoming dat is inmiddels gebeurd en word na onderling overeenkomen netjes afgehandeld neem ik aan !
- Hugo Bessembinders
Een testrit afspraak gemaakt voor een auto die degelijk beschreven stond op de website. Via Autoscout was 12 maanden garantie beschreven, maar bij de testrit werd ons gezegd dat we hier ook nog apart voor moesten betalen. De aankoopprijs zou daarmee van 9000 naar 10000 stijgen; nota bene voor een auto die voor 6-6.5k elders gewaardeerd wordt. Ik betaal graag voor service, maar dan moet dit wel blijken. Bij de testrit bleek ook dat de auto beschadigd was. Ondanks dat het garantiepakket uiteindelijk toch wel zoals geadverteerd inclusief werd gerekend voor 9000, zou de beschadiging 'gelakt en gestift worden'. Toen we ook hier over opmerkten dat enkel stiften afdoende was (bron: offertes opgevraagd bij autoschadebedrijf) en het bovenal cru is om kosten in rekening te krijgen voor een beschadiging die niet was genoemd - werden we direct afgewimpeld. Het nare is dat dit dus ook bij een ander zal worden geprobeerd. Ik hoop dat diegene ook op zijn hoede zal zijn, want dit is niet zoals het hoort. Update: De vestegingsdirecteur heeft beloofd naar de desbetreffende verkoper te stappen om mijn klantervaring te communiceren, en daarop aan te spreken. Daarnaast wees de vestigingsdirecteur mij erop dat de auto nog veel verder beschadigd was dan mij aanvankelijk opviel.
- Feven Asefaw
Een maand geleden heb ik een auto gekocht bij Broekhuis. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Patrick was mijn verkoper en heeft mij uitstekend geholpen. Hij was geduldig en deskundig, waardoor het hele aankoopproces een prettige ervaring was. Ook nu ik de auto al heb gekocht, kan ik er nog steeds terecht voor advies en hulp. Dat geeft mij een fijn en vertrouwd gevoel.























