Broekhuis Peugeot Apeldoorn
GeverifieerdBroekhuis Peugeot Apeldoorn is een geverifieerd autobedrijf in Apeldoorn. Gespecialiseerd in Peugeot. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 312 Google reviews. Op autokopen.nl staan 92 occasions van Broekhuis Peugeot Apeldoorn.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (92 occasions)
Pagina 1 van 4 · 92 occasions beschikbaar
Google reviews over Broekhuis Peugeot Apeldoorn
- Oscar Dobber
Ik wil graag mijn grote waardering uitspreken voor Thijmen van Broekhuis Citroën Apeldoorn. In een traject dat eerlijk gezegd best ingewikkeld en soms frustrerend was, is Thijmen altijd vriendelijk, betrokken en professioneel gebleven. Ondanks dat mijn lease-aanvraag via broekhuis lease naar mijn mening niet eerlijk werd beoordeeld omdat ik (al 32 jaar) zelfstandig ondernemer ben en ik uiteindelijk via Stellantis zelf tot een oplossing kwam, heeft Thijmen mij van begin tot eind fantastisch begeleid. Hij dacht mee, bleef bereikbaar, nam de tijd en deed zichtbaar zijn uiterste best om alles goed te laten verlopen. (Dit wil overigens niet zeggen dat ik broekhuis lease niet aanraadt, dit was helaas in mijn geval zo) Wat ik vooral waardeer is zijn menselijke benadering: geen standaard verkooppraatje, maar oprechte inzet en begrip voor mijn situatie. Dat maakt echt het verschil. Kortom: top verkoper, top service en een aanrader voor iedereen die bij Broekhuis een auto wil kopen of leasen. Thijmen, nogmaals dank!
- Tonnetje
Zeer goede ervaring bij Broekhuis Peugeot Apeldoorn 🚗 Het kopen van een Peugeot 5008 verliep professioneel en prettig, met duidelijke uitleg en goede begeleiding tijdens het hele traject. De garage levert netjes werk bij onderhoud en service, waarbij alles duidelijk wordt besproken voordat werkzaamheden worden uitgevoerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, waardoor je je snel welkom voelt in de showroom en werkplaats. Ook voor merken zoals Citroën is er veel kennis aanwezig binnen het bedrijf. De prijs is helder en passend bij de kwaliteit van de service en de auto’s die geleverd worden. Een betrouwbare dealer waar service, onderhoud en klantgerichtheid centraal staan 👍
- Schaduw Family
Ben geen voorstander van Broekhuis. Bij Nefkens was het Fantastisch!! Toen hadden ze nog hele Fijne Seizoens check-ups gratis & mooie Accessoires zichtbaar te koop! Er was altijd tijd voor een praatje/koffie en interesse voor je auto! Nu wordt er vooral "v.a. achter de desk" gecommuniceerd.. Ben wel 3x op 1 dag gebeld om m'n bestelling op te halen, in een periode met code geel/oranje waarbij de weg opgaan werd afgeraden! Niet tof.. Raadselachtiger werd het, toen ik bij de showroom aankwam en de parkeerplaatsen nauwelijks sneeuwvrij waren. Niet heel klantvriendelijk lijkt me als je zo graag wil dat ik naar jou toekom. En op 1 v/d plekken lagen stukken gebroken planken, waar ik als ik niet beter had gekeken overheen zou zijn gereden en schade zou hebben gehad. Heb dit wel even netjes gemeld, maar kreeg niet de indruk dat dit prio had om op te ruimen. Deze garage is veranderd in een vestiging waar ik graag kwam. Naar een zakelijk, kil bedrijf, waar msch alleen maar geld verdient moet worden?! Niets ten nadele vd jongens achter de balie, die vast gewoon netjes hun werk doen! Maar tov de klant is betrokkenheid & interesse naar wat klanten willen of hoe zij deze vestiging zien hier helaas niet te vinden. Na deze Peugeot denk ik dat ik zal overstappen op een ander merk!
- sven angenent
Ik belde omdat ik een adblue melding kreeg die aan het aftellen was. Ondanks dat de roetfilter al door een andere garage volledig geïnstalleerd was. Maar ze hadden niet even 20min tijd om de auto uit te lezen en waarschijnlijk ook direct te verhelpen. Nee ik werd, zonder te vragen waar ik stond, vrijwel direct doorgestuurd naar Deventer. Wat al weer een heel stuk verder rijden was. Peugeot Nederland gebeld, wil dat ik volgende keer gewoon naar een dealer rijd en daar direct vraag om hulp. Blijkbaar is vriendelijk bellen met een noodvraag niet meer van deze tijd.
- Ate
Super geholpen door de super aardige dame bij de receptie, helaas ben ik vergeten om haar naam te vragen. Ik weet inmiddels dat ze Mandy heet :-) Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een garage. Ze heeft echt meegedacht om een passende oplossing voor mij te regelen. Ik moet nog horen wat het allemaal gaat kosten maar dat zien we wel. Ga zo door, dit levert klanten op !!!























