Dusseldorp Oostzaan
GeverifieerdDusseldorp Oostzaan is een geverifieerd autobedrijf in Oostzaan, Noord-Holland. Gespecialiseerd in BMW. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.3 op 5, op basis van 271 Google reviews. Op autokopen.nl staan 129 occasions van Dusseldorp Oostzaan.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (129 occasions)
Pagina 1 van 6 · 129 occasions beschikbaar
Google reviews over Dusseldorp Oostzaan
- enes öztürk
In 2024 heb ik mijn auto gekocht bij een officiële BMW dealer. Ik ging ervan uit dat ik een betrouwbare en goed gecontroleerde auto kocht, maar mijn ervaring is helaas erg teleurstellend. Via de RDW heb ik ontdekt dat er een terugroepactie is vanwege brandgevaar. Zelfs bij zo’n serieus veiligheidsrisico kreeg ik geen duidelijke en geruststellende oplossing. De startmotor moest vervangen worden, maar voor de accu werd ineens een betaling gevraagd. Daarnaast ben ik meerdere keren naar de werkplaats geweest voor geluidsproblemen: * Voor een bepaald geluid ben ik 3 keer teruggekomen en telkens werd gezegd dat dit “normaal” was. Uiteindelijk heb ik zelf ontdekt dat er een onderdeel los zat en dat er zelfs een bevestigingsbout ontbrak. * Het panoramadak (sunroof) zou gerepareerd zijn, maar het geluid is nog steeds aanwezig. * Een probleem met de turbo werd eerst erkend en de turbo is vervangen. Toen hetzelfde geluid bleef, werd het ineens als “normaal” bestempeld. Kort samengevat: dezelfde problemen blijven terugkomen, worden niet goed opgelost en vaak niet serieus genomen. Het meest storende vind ik dat iets eerst als defect wordt erkend en daarna ineens “normaal” wordt genoemd. Ik heb bewust voor een officiële dealer gekozen vanwege vertrouwen, maar deze ervaring heeft dat vertrouwen helaas ernstig geschaad. Ik raad anderen aan om hier goed over na te denken.
- N D
Slechtste garage waar ik ooit ben geweest, zeer onprofessioneel en dat voor een BMW-dealer. * Auto heeft totaal 18 weken in de werkplaats gestaan. * Auto gerepareerd voor €3450, waarna ik hem meekreeg met een automatische deurvergrendeling die niet werkte. En na twee keer rijden stond de auto alweer stil. Vervolgens nog eens €1450 kwijt. * In contact komen met de werkplaats is echt een drama. Als je belt, krijg je altijd een receptioniste aan de lijn die vaak niet eens op locatie aanwezig is. Je moet eerst je hele verhaal uitleggen, waarna je wordt doorverbonden met de werkplaats, die vervolgens vaak niet bereikbaar is. Of ze weten weinig over de auto omdat ze alles weer aan de monteur moeten vragen. * Ze bellen pas veel later terug, en weigeren ze zelfs bewust niet terug te bellen. * Ze liegen over bepaalde feiten, zoals dat de auto binnen overdekt in de werkplaats staat, terwijl hij volgens mijn tracker buiten staat. Ook toen ik onverwachts langskwam, stond de auto nog steeds buiten op die plek. * Ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid en zeggen dat mijn auto niet deugt. Ook bieden ze op geen enkele manier coulance aan. * Ze bieden nergens excuses voor aan, ook niet voor het feit dat de auto de eerste keer niet goed gerepareerd was. Mijn Mini viel stil en startte niet meer. Aangezien mijn vaste BMW-specialist gesloten was, stelde hij voor om de auto naar BMW Dusseldorp Oostzaan te brengen. In het begin verliep de communicatie heel stroef. Ik hoorde niets; ik moest steeds zelf contact opnemen. Ze gaven steeds aan: “Komt goed, komt goed”, maar het werd telkens opgeschoven. Blijkbaar was het druk vanwege de vakantie en had mijn auto geen prioriteit. *6 weken later gerepareerd Eindelijk gerepareerd voor €3350,-. De oliedruksensor was lek, waardoor olie in de kabelboom en computer was gelekt. *1 dag later weer kapot Bij thuiskomst merkte ik meteen al dat de deurvergrendeling niet meer werkte. En de auto heeft het maar één dag gedaan. De volgende dag stond ik alweer stil. Gelukkig niet op de snelweg, want dat had misschien anders kunnen aflopen. Blijkbaar was de auto te snel gerepareerd voordat de monteur op vakantie ging. BMW Oostzaan gebeld en aangegeven dat mijn auto met dezelfde klacht stil stond. Ze zeiden dat ik zelf maar de ANWB moest bellen, want het was mijn eigen verantwoordelijkheid en zij hadden daar geen mogelijkheid voor. Omdat de auto net was gerepareerd, wilde de ANWB ook niet meer komen; volgens hen lag de verantwoordelijkheid bij de garage omdat hij net gerepareerd was. De dealer kon de auto ophalen, maar dan zouden ze €180 in rekening brengen. Na een discussie tussen de BMW-specialist en de BMW-dealer werd ik uiteindelijk teruggebeld door BMW Oostzaan. Ineens wilden ze me wel helpen. Aangezien ik al zes weken zonder auto had gezeten, kon ik niet langer zonder vervoer. Daarom vroeg ik om een leenauto. Dit was alleen mogelijk voor €85 per dag. Als ik gedurende de periode van 125 dagen een leenauto had genomen, was ik ruim €10.000 kwijt geweest. Drie weken later een telefoontje met uitleg van het probleem. Nu was de zekeringkast geoxideerd door vocht. Dit zou ongeveer €1450 kosten. Hier was ik het dus niet mee eens, want er klopte iets niet. Of ze hadden de auto de vorige keer niet goed gerepareerd, of er was een nieuw probleem ontstaan. Ze gaven aan dat de auto altijd overdekt of in de werkplaats had gestaan. Dit bleek niet waar. Ik heb een tracker waarmee ik kon zien dat de auto naast de werkplaats stond. Ook toen ik onverwachts langskwam stond auto de auto niet binnen. Dat hij de vorige keer niet goed was gerepareerd en ik na één dag alweer stil stond, heeft voor veel discussies gezorgd. Vervolgens werd ik nooit meer teruggebeld, ook niet na meerdere verzoeken. Daarom ben ik er naar toe gegaan om verhaal te halen. Ze gaven aan bewust niet meer terug te bellen omdat we er niet uit zouden komen. Terwijl ik juist overleg wilde om te bepalen hoe we verder moesten. *18 weken later Eindelijk gerepareerd.
- ali fahad
Ik heb mijn auto bij BMW Oostzaan gebracht voor een controle en APK-keuring. De monteur belde mij en zei dat de kosten €2250 zouden zijn. Ik ging akkoord. Na drie weken belde hij mij weer en zei dat er een probleem was met de uitlaten en dat hij de APK niet kon uitvoeren. Ik zei dat de auto ongeveer €10.000 waard is en dat ik hem dan liever kom ophalen. Hij zei dat ik eerst €2250 moest betalen. Ik vroeg waarom, en hij zei dat hij de sensoren had vervangen. Maar ik heb de auto niet gegeven om de sensoren te laten vervangen — alleen voor controle en APK. Vandaag heb ik de auto opgehaald, de €2250 betaald, maar ik ben erg teleurgesteld: geen APK, geen reparatie, en ik voel me machteloos.
- Arlee Yishano
Gebrek aan professionaliteit en het ontlopen van verantwoordelijkheid voor het werk dat ze aan de auto hebben verricht. Ze beweren dat de klant erom gevraagd heeft, maar in werkelijkheid hielden ze de auto gegijzeld totdat de betaling binnen was. Pas daarna kan worden vastgesteld of het probleem überhaupt is opgelost. Ze hebben me 20.000 euro afgetroggeld voor een auto die ze niet kunnen repareren of zelfs maar kunnen diagnosticeren.
- Thijs Van Leeuwen
Zeer goede ervaring bij BMW Dusseldorp Zaandam. De ontvangst was professioneel en de service duidelijk en efficiënt. Het team nam de tijd om al onze vragen te beantwoorden, en de showroom is modern en prettig. Absoluut een aanrader.























