Hedin Automotive Kia in Purmerend
GeverifieerdHedin Automotive Kia in Purmerend is een geverifieerd autobedrijf in Purmerend, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Kia. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.0 op 5, op basis van 195 Google reviews. Op autokopen.nl staan 52 occasions van Hedin Automotive Kia in Purmerend.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (52 occasions)
Pagina 1 van 3 · 52 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive Kia in Purmerend
- Kirsten van der Haring
Ik ben fijn geholpen door adviseur Dani Engelen. Duidelijke uitleg over de KIA EV2 waar ik interesse in heb. Ondanks dat ik had aangegeven waarschijnlijk niet via deze dealer de aanschaf te kunnen laten verlopen, mocht ik evengoed even proefrijden. Super service en het is een prachtige auto 🤩. Hartelijk bedankt Dani!
- M. Cooking
Via “autotrack” heb ik mijn interesse voor een occassion getoond en gevraagd om een voorstel voor de inruilwaarde van mijn eigen auto. Bewust per mail, omdat Purmerend voor mij niet om de hoek is en ik alleen bij een aantrekkelijke inruilwaarde naar Purmerend wilde rijden. Natuurlijk hield ik er rekening mee dat het bod voor de inruilwaarde pas definitief zou worden als Hedin mijn auto had gezien. Tot mijn verbazing ontving ik als reactie geen voorstel, maar een uitnodiging voor een proefrit, waarna er met mij gesproken kon worden over de inruilwaarde. Ik heb nogmaals gemaild met het verzoek om een schriftelijke schatting van de inruilwaarde. Ik ontving geen reactie. Daarna gemaild met de vraag of ik nog op een reactie kon rekenen, omdat ik anders verder ging kijken. Wederom geen enkele reactie. Inmiddels is de occassion van alle websites verwijderd. Hoe moeilijk is het om even een terugkoppeling te geven? Een kort: “dank voor de getoonde interesse, de occassion is inmiddels al verkocht?” Zo ga je niet met potentiële klanten om junior verkoper G.D!
- G
Ik ben meerdere keren met mijn auto langs geweest vanwege een aanhoudende trilling, maar helaas is het probleem tot op heden niet opgelost. Mijn ervaring is dan ook zeer teleurstellend. Bij het eerste bezoek werd mij verteld dat de auto motorisch in orde was. De trilling zou mogelijk veroorzaakt worden door een band die iets minder was, en dat uitlijnen het probleem zou kunnen verhelpen. Daarnaast zat er een lijst los die onder garantie zou vallen, maar deze moest ik eerst zelf betalen (€175). Ik gaf duidelijk aan dat ik de lijst vervangen wilde hebben en niet gelijmd, maar ondanks mijn nadrukkelijke verzoek is deze toch gelijmd. Bij het tweede bezoek zijn alle banden verwisseld(€600) (elders om beetje geld te besparen), uitgelijnd(€140) en gebalanceerd. Vervolgens kreeg ik te horen dat de trilling waarschijnlijk kwam doordat ik geen A-merk banden had laten monteren. (smoes, want zijn gecheckt door andere dealer en 2 bandenspecialisten) Tijdens het derde bezoek heb ik opnieuw een beurt laten uitvoeren en wederom de trilling en de lijst aangekaart. Er werd opnieuw gevraagd om te betalen voor een diagnose(€160), terwijl het probleem nog steeds niet was opgelost. Volgens de garage was de auto in orde, maar tijdens een proefrit met de monteur werd de trilling wel degelijk bevestigd. De monteur gaf aan dat ik de auto een dag moest laten staan zodat het probleem grondig onderzocht kon worden. Uiteindelijk heb ik de auto zelfs twee dagen moeten achterlaten. Daarna werd gezegd dat de auto niet goed gebalanceerd was en dat dit eerst opnieuw gedaan moest worden. Dit heb ik laten uitvoeren, maar ook daarna bleef de trilling aanwezig. Toen ik opnieuw contact opnam, kreeg ik te horen dat ik wéér moest betalen voor een diagnose, anders wilde men mij niet verder helpen. Na een lang gesprek werd uiteindelijk gezegd dat ik maar naar een bandenboer moest gaan om een andere set banden te proberen(€160 2x vervangen,balanceren), en dat ik daarna eventueel weer contact kon opnemen. Kort daarna ontving ik een klanttevredenheidsonderzoek. Aangezien het probleem nog steeds niet was opgelost, heb ik dit eerlijk ingevuld. Vervolgens werd ik gebeld door een medewerker die aangaf dat ik het bedrijf “had afgebrand” in het onderzoek. Toen ik uitlegde dat mijn beoordeling gebaseerd was op het feit dat het probleem niet is opgelost, kreeg ik te horen dat men mij niet verder zou helpen en dat ik maar naar een andere dealer moest gaan. Al met al vind ik dit een zeer onprofessionele manier van omgaan met klanten. Er wordt geen verantwoordelijkheid genomen voor het niet oplossen van het probleem, er worden telkens extra kosten gevraagd zonder resultaat, en uiteindelijk word je als klant simpelweg geweigerd
- I Dopp
We zijn heel fijn geholpen door Dani! Tijdens onze koop hield hij ons op de hoogte van wanneer ze met iets bezig waren(met de auto), en konden op deze manier de auto een halve week eerder ophalen dan gepland. We zijn erg tevreden hoe alles is gegaan. Dankjewel dus !😃
- Marcel
Na 30 jaar trouwe klant te zijn geweest bij de verschillende voorgangers van Opel Purmerend, heb ik hier helaas de slechtste service ooit ervaren. Ik kwam langs voor een terugroepactie voor de tractiebatterij van mijn auto, waarna plotseling 20% van mijn elektrische rijbereik verdwenen was. Om dit te laten onderzoeken, zou mijn auto twee dagen bij Hedin moeten blijven staan. Een vervangende auto is alleen tegen betaling beschikbaar. Met andere woorden: Hedin/Opel heeft zijn zaken niet op orde en de klant mag vervolgens opdraaien voor kosten. Op een klachtenmail hierover heb ik bovendien nooit een reactie ontvangen. Erg teleurstellend. Helaas Hedin, op deze manier raken jullie trouwe klanten kwijt. Update: Ik dacht een vriendelijke en service-gerichte reactie ontvangen te hebben van het hoofdkantoor van Hedin Automotive op mijn review, maar helaas. Na hun reactie heb ik direct mijn gegevens naar hun gemaild (tevens na enkele weken nog een reminder), maar na bijna 2 maanden nog geen enkele reactie hierop mogen ontvangen. Als Hedin Automotive zo met zijn trouwe klanten omgaat, hoeft het voor mij niet meer. Ik zal dan echter ook geen nieuwe auto(s) meer bij hun afnemen.























