Hedin Automotive Kia in Zwaag
GeverifieerdHedin Automotive Kia in Zwaag is een geverifieerd autobedrijf in Zwaag, Noord-Holland. Gespecialiseerd in Kia. Het bedrijf heeft een gemiddelde beoordeling van 4.1 op 5, op basis van 175 Google reviews. Op autokopen.nl staan 34 occasions van Hedin Automotive Kia in Zwaag.
Openingstijden
- maandag
- dinsdag
- woensdag
- donderdag
- vrijdag
- zaterdag
- zondagGesloten
Aanbod (34 occasions)
Pagina 1 van 2 · 34 occasions beschikbaar
Google reviews over Hedin Automotive Kia in Zwaag
- M. t.B.
Vreselijke ervaring! We hadden een proefrit aangevraagd. Bij binnenkomst werden we straal genegeerd. Zelf een verkoper achter zijn bureau benaderd. We werden naar z’n collega gewezen, maar die was al bezig. Uiteindelijk heeft meneer ons toch de sleutel van de auto gegeven. Maar verdere informatie over de auto bleef uit. Bij terugkomst van de proefrit kwamen we binnen en werden we door de verkoper, die ons de sleutel gaf, weer volledig genegeerd. Dus doorgelopen naar zijn collega, want daar moesten we in eerste instantie zijn, wilde de sleutel niet aannemen. Verder geen vragen, helemaal niks. Er kwam een wat ouder koppel na ons binnen en daar stormde de verkoper gelijk op af. Omdat wij jong zijn, bekend niet dat wij geen interessante klant zijn. Echt mega slechte ervaring!
- maher Abdalla
De verkoper kwam erg ongeïnteresseerd en geïrriteerd over. Hij zei niet eens goedemiddag terug, gaf alleen een blik en ging vervolgens weer verder op zijn telefoon. Daardoor voelden wij ons niet welkom en zijn we meteen naar een andere dealer gegaan. Daar hebben we uiteindelijk een auto gekocht.
- mightyhenk Spaansen
Ondanks de andere reacties die gepost zijn goed geholpen. Speciaal een kia klaar gemaakt voor ons en na de proefrit netjes verder geholpen ,kleine kia dealer en we gaan hier zeker heen voor onderhoud van de auto De aflevering van de auto was keurig netjes en service goed geholpen en uitleg,kon ook gewoon bellen of mailen en antwoord krijgen,,wij zijn tevreden 👍
- E Rood
Super vriendelijk personeel en oplossingsgericht, na de aankoop (elders) van een Kia E Niro, nieuwe software erop gezet. Nu voor algehele servicebeurt heengebracht. Tussentijds overleg over eventuele kosten, eind van de middag auto opgehaald, schoongewassen😍.
- E-w00t
Nadat onze auto de geest had gegeven zijn wij naar verschillende autodealers gegaan. Bij binnenkomst op een zaterdagmiddag werden we bij deze Kia dealer niet aangesproken of welkom geheten. De twee aanwezige medewerkers waren nog bezig met ieder een afzonderlijke klant. Na ruim een half uur struinen afgestapt op één van de werknemers die zich inmiddels achter zijn bureau had verschanst en nog niet de moeite had genomen om enig gesprek met ons aan te gaan. Gelukkig stond deze medewerker wel nog even op toen ik zei wat ons budget en onze eisen waren. Van de twee auto's waar wij interesse in hadden was er maar één aanwezig. Na dit korte gesprek zijn wij met een onbevredigend vertrokken. Daar ik nog steeds interesse had in een bepaalde auto heb ik enkele dagen later wat informatie achtergelaten op de website met mijn interesse in een mogelijke privat lease van de auto in kwestie. Na circa een week werd ik hierover gebeld. Ik herkende de stem als zijnde die van de andere werknemer. Daar het belletje niet gelegen was zou hij terugbellen met een uur. Gezien mijn waardering kunt u denk ik wel invullen dat ik nog steeds wacht op dit belletje inmiddels twee weken verder. Zeer slechte klantinteractie en een schande kan ik nu alleen maar zeggen.























